e-shop jb

de V3 is gewoon de CP versie.

overigens is ie bij Jo 4 euro goedkoper nog :)

ja bij jo is die idd 4 euro goedkoper , maar bij de site die ik opgaf zitten er een set hoofdbladen en hekbladen bij en een trainingskruis en een simulator , dus dat scheelt ook . verder vind ik t wel raar dat de adverteerder zegt dat zij de enige zijn die de v3 hebben ???????? ik heb ook al gemaild naar t bedrijf maar nog geen antwoord gehad, dus ik denk dat ik m maar bij jo ga halen dan. nadeel is alleen dat ie dan op 72 mhz is en niet op 35 .

bij Jo zit dat "trainingskruis" met de balletjes en de de hoofd en heckbladen er ook bij.

zo uit de doos, accu laden en vliegen maar

ja dat snap ik gerard dat de bladen erbij zitten , maar bij deze zitten ze er extra bij . dat bedoel ik ermee !!

ik heb zelf ook de E-sky 3D bij die Eshopjb gehaald

helemaal compleet, en ik ben zeer tevreden, niet alleen voor de heli maar omdat ze mij daar goed hebben geholpen service hebben ze wel daar

en die complete set is ook mooi om er bij te hebben voor die prijs van hun

de e-sky is de echte en de draonfly uit saldeburen is daar weer een kloon van .(heb hem zelf ook)

Beste ACT, alias Johny B. Van de 8 berichten die je tot nu toe gepost hebt, gaan er 7 over hoe mooi en goed EshopJB of aanverwante websites (modelbouwplaats, rcspareparts) wel niet is. Het is nu wel overduidelijk dat je geen objectieve klant van EshopJB bent, maar er zelf commerciële belangen bij hebt.
Reclame maken voor eigen commerciële doeleinden is niet toegelaten op het forum.

Als je op het forum reclame wilt maken voor je webshop, kan je contact opnemen met Robert, om te kijken of er nog plaats is voor een Banner.

Vriendelijke Groet, Michel.
Moderatorteam modelbouwforum.

teneeste is het geen reclame het is gewoon mensen laten weten wat er speelt .. en teneerste zit ik niet hier voor commerciele doeleinden ..
ik probeer me kennis tot nu toe te delen en zien wat ik ook van anderen kan leren om alles nog beter te laten gaan voor iedereen ... als ik echt hier was geweest bijv voor comerciele doeleinden had ik bijv allang banners enof foto`s overal kunnen plaatsen.. maar dat is niet nodig .. maar als jij wat reclame nodig hebt voor je design shop, weet je waar je moet zijn

Sebalderburen had een 2e heli ( 6kanaals ) voor de show.
Deze zal binnenkort te koop zijn, ik bedoel niet de dragonfly.
Het vreemde vind ik de naam "dragonfly" deze naam komt nergens op de verpakking voor ook niet in het boekie.
Wel de naam "walkera".

Correctie,
Ben even op de site v/d fabrikant geweest, daar staat ie idd als dragonfly vermeld.

Back