Tot nu toe ben ik voor het grootste deel bezig met nitro 1/10de wedstrijdwagens. Daarnaast heb ik een coaxiale heli waar mee ik al redelijk wat gevlogen heb en die ondertussen toch wel wat onstabiel vliegt door af en toe een te crashen of zo. Ondertussen groeit ook wel de interessen in heli's. Ik heb zelfs al een sim (Phoenix) waarmee ik af en toe wel eens vlieg.
Eerst dacht ik om een E-sky lama V4 te kopen. Dus weer een coax heli. Een collega rijder heeft echter een Thunder Tiger E325 waarover hij best tevreden is maar hij heeft geen ervaring met andere merken.
Dus ben ik even aan het rondkijken en in de lokale winkel heb ik volgende keuze:
- E-Sky belt cp V2 : goedkopere RTF-versie dan de Thunder Tiger
- Thunder Tiger minititan E325 : ziet er op het eerste zicht beter uit ...
Voor ik naar de winkel zelf ga om uitleg, had ik hier graag wat meningen gehoord.
Is er iemand met ervaring met beide? Ervaringen van beginners? Over beide is al veel geschreven maar vergeleken met elkaar?
Eerst dacht ik om een E-sky lama V4 te kopen. Dus weer een coax heli. Een collega rijder heeft echter een Thunder Tiger E325 waarover hij best tevreden is maar hij heeft geen ervaring met andere merken.
Dus ben ik even aan het rondkijken en in de lokale winkel heb ik volgende keuze:
- E-Sky belt cp V2 : goedkopere RTF-versie dan de Thunder Tiger
- Thunder Tiger minititan E325 : ziet er op het eerste zicht beter uit ...
Voor ik naar de winkel zelf ga om uitleg, had ik hier graag wat meningen gehoord.
Is er iemand met ervaring met beide? Ervaringen van beginners? Over beide is al veel geschreven maar vergeleken met elkaar?