E-Sky cp2 brushles maken met spul van rcstore.nl ???

• Topicstarter Topicstarter L A U R E N S
  • Startdatum Startdatum
L

L A U R E N S

Guest
Ik kreeg een mail dat ze bij RCstore.nl uitverkoop hebben. Omdat ik nogsteeds een standaard E-Sky heb dacht ik dat dit mischien een mooie gelegenheid was om hem wat meer power te geven. Ik heb de volgende onderdelen bij elkaar gezocht.

Ik heb van electro verder helemaal geen verstand.

Lijkt dit wat (prijs/kwatiteit) :?: :?:

1 x Brushless motor, 18A
http://rcstore.nl/catalog/product_info.php?products_id=116&osCsid=d2f4fc67e477856a9ef9dafa8f8eaa86

1 x Speed controller
http://rcstore.nl/catalog/product_info.php?products_id=115&osCsid=d2f4fc67e477856a9ef9dafa8f8eaa86

1 x SK068 Li-Polymer Battery, 11,1V 1200mAh
1 x 005 Tail Motor (standaard)
1 x SK031 Tail motor heat-sink
1 x SK032 Main motor heat-sink
1 x SK047 Main blade (CP, Hout)
1 x SK052 Swashplate set
1 x SK059 Srews/Nuts/Washers

totaal prijs €85.59 (excl. verzendkosten)

Laurens

Niemand ervaring met deze stetup :cry: ??? :?:

Kan iemand dan een advies geven ??? :?:

Ik vind het zonde om €85,00 uit te geven als ik beter wat anders met dat geld kan doen.

Onbekende Brushless+regelaar van een bekende E-Sky webwinkel (deed het prima)
Ik vlieg nu met een razor 350 motor, dit is echt een aanrader. De motor is alleen nog te koop bij helihobby.com of bij razor motors zelf, hij kost bij helihobby 82 Dollar. Die motor is zijn geld dubbel en dwars waard ;)

Mijn Setup:

Razor 350 €68
2 x Phoenix 10 €118
Gy240 €95
Feigao 4100 kv 30 mm €39

Dit komt totaal dus op 320 euro zonder verzendkosten meegerekend. Ik ben nu van de prijzen van eheli uit gegaan, als je een beetje gaat zoeken op het net kan je wel een paar tientjes goedkoper uit zijn denk ik.

Dat is duurder dan de complete standaard heli. Zoveel geld wil ik er niet aan uitgeven, dan koop ik liever een T-Rex als het zover komt.

Ik ben gister wel het tandwiel het asje en de twee lagertjes van de tailrotor kwijtgeraakt. Nu komt er een direct drive (bruched) op.

Ik kan dus voorlopig niet meer vliegen met de heli :cry:
Ik snap niet dat ik het niet meer kan vinden. Het gebeurde wel vaker als ik op het gras lande en ik trok hem iets te ver naar achter dan raakte de tailrotor de grond en vloog de hele handel eraf, maar tot nu toe kon ik alles gewoon vlak onder de heli weer vinden.

Laurens

Zo'n tandwiel, asje en lagertjes heb ik er ook nog wel genoeg van liggen, heb ook nog wel een lading van die standaard props liggen.

Als je wat nodig hebt dan hoor ik het wel van je.

IK heb inmiddels ook de mainmotor omgezet naar brushless EN een CNC bling rotorkop gekocht. Veel geld voor zon goedkoop heli-tje, maar ik stap voorlopig toch niet over op een grotere heli.

HD-1118.jpg

Back