E Sky en Realflight

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi een ieder,

Ik heb al veel gezocht (ook hier op het forum) maar ik kan het niet vinden vandaar maar even de vraag zo:

Ik heb een E Sky USB controller voor mijn laptop waarmee ik samen met Aerofly ProfessionalDeluxe perfect kan vliegen.

Nu wil ik eigenlijk ook met Realflight aan de gang. Ten eerste weet ik niet of dat kan? En ten tweede, ik heb hier heel veel versie's (en alle addons etc. ;-) ) Dus alles wat je volgens mij nodig hebt, echter krijg ik mijn E Sky niet gecalibreerd.

Zijn er mensen die dit wél aan de praat hebben gekregen?

Misschien mogelijk dat jullie even met een PB reageren?

Thanks. Ik hoop echt dat iemand mij kan en wil helpen.

Groetjes.

De Esky controler werkt niet met de Realflight dongle emu. Hij herkent 'm niet. daarom had ik overwogen om het orgineel aan te schaffen. goeie ondersteuning en zeker geen slechte investering. voor heli's adviseer ik toch voor Reflex te gaan (ook deze heb ik) qua besturing komt deze het dichtst bij het echte werk!..

succes!

Dirk Luchtmeijer zei:
De Esky controler werkt niet met de Realflight dongle emu. Hij herkent 'm niet. daarom had ik overwogen om het orgineel aan te schaffen. goeie ondersteuning en zeker geen slechte investering. voor heli's adviseer ik toch voor Reflex te gaan (ook deze heb ik) qua besturing komt deze het dichtst bij het echte werk!..

succes!

Toch wel...

Bij een vriend van mij een hele tijd perfect kunnen vliegen met een ESKY USB controller, je moet Realflight wel vauit de emulator opstarten, eerst opstarten met de normale realflight exe, en dan de emulator, dat werkt niet.. dus de emulator opstarten en dan vanuit de emulator realflight starten, dan werkt het perfect :D !

Groeten!

Marco

Marco uit Hangar 5 zei:
Dirk Luchtmeijer zei:

succes!

Toch wel...

Bij een vriend van mij een hele tijd perfect kunnen vliegen met een ESKY USB controller, je moet Realflight wel vauit de emulator opstarten, eerst opstarten met de normale realflight exe, en dan de emulator, dat werkt niet.. dus de emulator opstarten en dan vanuit de emulator realflight starten, dan werkt het perfect :D !

Groeten!

Marco

Hey Marco,

Mij is het destijds in iedergeval niet gelukt. Ik heb nu de orginele versie van Realflight 3.5 en ben erg tevreden over het geheel. Realflight heeft een fantastische Heli Orientatie trainer die erg aan te bevelen is voor iedere beginner om de fysieke vaardigheden onder de knie te krijgen. Ik ga zelf naderhand toch liever vliegen met Reflex XTR wat gevoelsmatig redelijk dichtbij komt met het echte werk (Top HELI SIM).

in iedergeval goed om te weten dat de ESKY controller werkt met de emu.. kan mijn zoontje later zelf op z''n kamer oefenen voordatie pappa zijn zender naar de bliksem helpt :lol:

Gegroet,

Dirk!!

Domme vraag:

Als ik de E-Sky controler koop en een gecrackte versie van Aerofly dan kan ik oefenen van de winter?

Groet...

DM31 zei:
Domme vraag:

Als ik de E-Sky controler koop en een gecrackte versie van Aerofly dan kan ik oefenen van de winter?

Groet...

Het kraken etc van simulators worden hier niet ondersteund.. *kuch*kuch maar het kan wel *kuch *kuch

esky /realflight

Ik heb mijn e-sky controler aan de praat gekregen op realflight.
Je moet hiervoor wel de realflight loader installeren. Je start via de loader het spel op en dan kun je alles instellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back