E-Sky en Reflex demo (KAN DIT)

• Topicstarter Topicstarter hylkehesselius
  • Startdatum Startdatum
H

hylkehesselius

Guest
Hallo, mensen
Ik ben nieuw hier maar ik heb een vraag.
Ik ben best enthausiast geworden van helicopter vliegen.
Ik heb een E-sky lama v4 gekocht. Nu kan ik ook met dezelfde controller simulatie's spelen om te oevenen. Nu heb ik es een demo Clearvieuw RC gedownload en ik kon meteen zonder instellingen ofzo spelen en alles werkte meteen goed. harstikke leuk.
Maar helaas een demo.:( 15 min spelen en tijd is op.

Nu heb ik ook wel gelezen dat Reflex een goede sim is. Dus die demo heb ik ook gedownload. maar ik kan het spel wel opstarten maar verder niet spelen. controller is aangesloten, zo dat ik gedaan heb met clear vieuw maar er gebeurd helemaal niks. Kan iemand mij hiermee helpen??? Of dat iemand een goede Simulatie heeft.? (ik wil echt graag oevenen!!!)
Ik wacht jullie reacties af.
Gr hylke

Ik houd alle opties nog open,
Weet iemand hoe ik aan clearvieuw kan komen? of is er iemand die dat ook heeft??? en kan je dan wel reflex rc met e-sky vliegen?

geen links of tips naar hoe beveiligingen te omzeilen hier.

gebruik de aangeraden free sims of koop de originele !!

anders direct slotje.

Clearview heb je al... de demo is gelijk aan de volledige versie.:)
Clearview is een van de voordeligste serieuze SIM's (39 dollar), dus doe niet moeilijk en bestel op de website van Clearview een officieel serienummer. Heb je ook gelijk recht op nieuwe versie's.

heey,
dat ik dat geld moet betalen voor zo'n sim is voor mij geen probleem.
allee ik weet dus niet hoe het moet met dollars enz. kan wel geld via een rekening overmaken maar hoe dat zit met creditcarts, i have no idee.
misschien ook niet iemand anders ervaring mee. Zou het spel wel willen hebbe...

Back