E-sky Honeey bee V1 R/C helicopter + trainings kit

• Topicstarter Topicstarter patrickkoomen
  • Startdatum Startdatum
P

patrickkoomen

Guest
hallo,

ik zat een beetje te kijken op www.ebay.nl daar zag ik deze heli staan
weten jullie of dit een goed is ?
is dit allemaal compleet, dus met zender en alles ?
messchien weten jullie dit.
en voor EUR 174,95 is dat dan best te doen
alleen als ik hem stuk vlieg ben ik bang dat ik geen reserve onderdelen kan kopen. klopt dit ?

ik hoop dat jullie iets meer dan mijn weten over zulk soort helikoptertjes

hier alle info die er bij stond:

Speciale aanbieding E-sky Honeey bee V1 R/C helicopter + trainings kit
*** Prijs is inclusief verzendkosten ***

hi bezoeker,

Nieuw in doos de E-sky echt vliegende computer/Gyro gestuurde helicopter met trainings kit
komt rechtstreeks uit china waar de robot techniek voorop licht in de wereld
en helemaal met vliegende objecten LET OP dit is geen speelgoed
het verwacht dat u een minimale kennis heeft van techniek
niet dat u hem zelf in mekaar hoeft te
zetten, nee hij is RTF (Ready To Fly) uit de doos de minimale leeftijd voor deze helicopter is 16 jaar en ook zit er een trainings kit bij om het vliegen in het begin wat makkelijker te maken
plus een simulator spel voor op de pc die u met gebruik van u radio controller kan besturen
het is echt aanteraden dat u voor het eerst de simulator spel goed door hebt, en test hem altijd voor het eerst buiten met trainings kit
tenzij u binnen in het begin wel geonoeg ruimte hebt
deze helicopter is tot veel in staat
niet net als de meeste radiografische helicopters die aleen maar naar boven en naar beneden kunnen gaan

hoop u zodoende volledig te hebben geinformeerd maar mocht u nog vragen hebben
dan kunt u gewoon een mailtje sturen

Dank u wel

9e_1_b.JPG

specifications/Features:

product status: nieuw in doos
Model : E-sky Honey bee indoor/ outdoor V1
GYRO E-sky EMSGOA
speed-mix controller: JA
zender model: E-sky FM_PPM
zender kanalen: 4
Servo reversers: JA
XTAL/RXTAL: JA
Batterij/accu: 8.4V - 600MAh accu
Charger included: JA
hoofd motor 370 High performance motor
staart motor 180 High performance motor
Model ontvanger E-sky model EPRX72
kanalen ontvanger 6
oplaad tijd: 1 uurtje vlieg tijd 20 a 30 min

mogelijkheden: indoor vluchten, Hooveren in de lucht, rollen, draaien, vooruit en achteruit
Lengte: 510 MM
Max vlieg gewicht: 350g
vlieg radius: ongeveer 300 m

Extra items included:
simulator game: JA
simulator cable voor r/c: JA
Trainings kit JA

9e_1_b.JPG

Vergeet die 20 min vliegtijd maar tenzij je er lipo's in gooit en een brushless motor :) 5 - 7 min is al heel wat met die accu's.

Deze heli is een eco piccolo / hummingbird enz.. Zoek maar eens op microheli op dit forum.

Hij lijkt compleet (RTF) maar er staat 0,0 over de zender enz. Zou er best bij kunnen zitten maar verwacht er niets van, valt dan altijd mee ;)

zender model: E-sky FM_PPM
zender kanalen: 4
Servo reversers: JA

dus wel een zender erbij.
verder voor de vliegkwaliteit en dergelijke kan je op het forum meer dan genoeg vinden, is hetzelfde als alle andere micro's en hun klonen.

o.. sorry :) las een beetje te snel... maar dan nog, verwacht er niet veel van, van de zender. Komt uit china maar er staat niet bij welke frequentie....

als je dit soort vragen eens aan de verkoper stelt :?:

overigens lijken die dingen allemaal dusdanig op elkaar dat je met CA lijm en een creatieve geest alles kan maken met onderdelen van elk merk.

Gerard_nl zei:
als je dit soort vragen eens aan de verkoper stelt :?:

overigens lijken die dingen allemaal dusdanig op elkaar dat je met CA lijm en een creatieve geest alles kan maken met onderdelen van elk merk.

ik zit nog helemaal niet in die modelbouw wereld maar is goed ik stuur wel een emailtje.
maar ik dacht op het forum vragen is ook wel makkelijk
waar is een forum dan nog voor ?

als ik een nieuw onderwerp open is het ook weer niet goed
moet ik weer de zoek optie gebruiken.
dus over een tijdje mag niemand meer een onderwerp openen ?
omdat toch alles al in het forum staat ?

patrick, je snapt de gehele essentie niet.
tuurlijk is een forum er om info te verzamelen, maar voor de leesbaarheid en het functionele van het forum is het beter de info centraal te houden en niet te versplinteren over 100-en draadjes.
als je zoekt kom je 9 van de 10 keer de info tegen die je zoekt of er veel op lijkt, en dan kan je je vraag gewoon in dat draadje stellen.
voor die ene van de 10 waar je niks over vind, daar open je gewoon een nieuwe draad voor.

dan blijft het forum leesbaar, ook als je iets moet zoeken.

Mike zei:
Patrick als je informatie hebt plaats heb dan even hier ik ben ook wel benieuwd

ik had hem een email gestuurd.
hij had me toegevoegd op msn. Maar hij verstuurd die heli's alleen, en je kan ze niet op komen halen.

het kan allemaal wel goed zijn hoor maar ik heb er niet zo veel vertrouwen in dat het niet aankomt enzo.

gr patrick

Dit is gewoon de Hummingbird V1!! Te herkennen aan het kastje waar de electronica in moet.

Hetzelfde als de eerste versies van de Colco, Feda, carbooon.
Redelijk verouderd dus wan de hummingbird zit inmiddels al bij versie 3

Nodige upgrades:
Swashball mod
Shaft colar.

En net wat Herman al zegt, 20 minuten is echt belachelijk met die accu. Zou de rest dan wel zo eerlijk zijn. hmmm...

Ach ja, Patrick. als je zou moeten kiezen tussen die skywatcher waar je aan dacht of dit, dan zou ik zeker voor dit gaan. maar als je even wat meer geld heb ga dan voor de nieuwste heli's. Daar zijn de kinderziektes al uit.
-Hummingbird v3
-Hummingbird Elite FP (mijn favo)
-Piccolo V2

Back