E-Sky Honey Bee KING V2

hoy ik ben hier nieuwe
wat vinden jullie van de E-Sky Honey Bee KING V2 want ik denk er over om zo een aan te kopen .in moet wel zeggen dat het mijn eerst heli
ik heb ook een 4#1 maar die heb ik na 2 maand verkocht want ik was er niet :confused: over ik hoop dat jullie tips hebben voor mij
mvg tim

Laatst bewerkt:
het gaat niet om op geven maar een maat van mij heeft ook een 4#1 en die vliegt zeer goe en die heeft met de mijne ook gevlogen en zij dat ook niet ging dan ben ik er mee naar een winkel gegaan om te laten afstellen en die mannen zijden het zelfde .dus ik dacht van mij een E-Sky Honey Bee KING V2 te kopen maar als ik het zo hoor is dat ook niet veel soeps of ben ik mis

het gaat niet om op geven maar een maat van mij heeft ook een 4#1 en die vliegt zeer goe en die heeft met de mijne ook gevlogen en zij dat ook niet ging dan ben ik er mee naar een winkel gegaan om te laten afstellen en die mannen zijden het zelfde .dus ik dacht van mij een E-Sky Honey Bee KING V2 te kopen maar als ik het zo hoor is dat ook niet veel soeps of ben ik mis
de king is een heel goed model en E-sky levert goede kwaliteit alleen de standaard motor
van de king is niet opgewassen tegen de power die hij moet leveren daar om gelijk een brussles er in dan vliegt dat ding als een zonnetje

Zou dan geen king v2 nemen maar gelijk een BeltCP want die is gelijk brushless. En dan is het prijsverschil tussen een King v2 met brushless maar heeeeeel klein.

Zou dan geen king v2 nemen maar gelijk een BeltCP want die is gelijk brushless. En dan is het prijsverschil tussen een King v2 met brushless maar heeeeeel klein.

inderdaad ... heb met beide gevlogen en kan je zeggen dat de Belt-CP ( mét trainingskruis natuurlijk :yes:) de beste keus is ... King vliegt goed, CP vliegt nog veel beter ...

de king weegt maar iets van 450 gram en de belt cp 750.. dus ja, dat maakt veel uit.

Ik heb net de King II gekocht en van meerdere mensen te horen gekregen dat het een prima instap heli is.
Inderdaad de brushless moter komt er al snel bij.
Verder vliegt hij uit de doos best aardig. FF laten afstellen is wel nodig.
Eventueel later upgraden met betere servos en gyros is ook nog wel te doen.

Veel ervaren vliegers hebben er nog een king of iets dergelijks bij omdat je daar heerlijk mee kan rouwdouwen en de schadekosten veij laag blijven

is dat te doen om te bestellen in us of niet en weet iemand wat er nog bij komt van kosten buiten de prijs van de heli +verzending
mvg tim

Als je de King zou willen kopen in het buitenland is het veel intressanter om hem uit Hong Kong te halen. Uit de US bijna 100% kans bij een doos als waar de king in zit dat je 19% btw en ongeveer 15 euro inklaringskosten moet betalen. Vanuit Hong kong is de kans wat kleiner dat je de btw en inklaringskosten moet betalen.

Bij de US zit je ook met de verkeerde frequentie en hebben ze daar bijna alleen maar 72MHz. Ook heb je last van de 110Volt voor de lader. Die kan je in NL dus niet gebruiken. Hong kong kan je meestal de frequentie wel kiezen maar nog maar te hopen dat je de juiste krijgt en ook de juiste adapter bij de lader zit.

Als ik jou was zou ik hem gewoon in NL kopen zit je tenminste met legale frequenties (35MHz) en zoveel duurder is hij niet als je de verzendkosten en de eventuele btw en inklaringskosten mee reken die je er bij kan krijgen als je hem in het buitenland besteld. Bij rctechnics, 4rc en nog wat zaken is ie best leuk geprijsd. Zonder problemen hier in Nederland te gebruiken.

@Tim01.

Je vraag zou makkelijker leesbaar zjn als je "her-en-der" wat leestekens zou toevoegen.........;).

groenten:rolleyes:

Ferdy

Zo best is ie niet kwa prijs hoor. Hij is daar 126 dollar (88 euro) Daar komt nog 40 dollar (28 euro) bij dan zit je al op 116 euro. Heb je dan pech zit je dus met 15 euro inklaringskosten en ongeveer 20 euro BTW. Dan komt ie al op ongeveer 150 euro. Dat is dus net zo duur als bij sommige shops hier in NL.

Heb je is problemen met je king is dat makkelijker op te lossen met een Nederlandse Shop dan met een shop in het buitenland. Ik zou de King V2 hier gewoon in NL kopen voor 150 a 160 euro.

Je weet van te voren helaas nooit of je 116 euro kwijt bent of toch die 150 euro als je in het buitenland koopt.

Ja dat is idd een King met een andere Canopy erop.

Hoi,

Ik zou hem voor dat verschil ( en andre verschillen ook) gewoon in NL kopen evt een winkel die je ook nog kunt bezoeken als je problemen hebt met afstellen , sommige shops stellen hem helemaal af en je kunt letterlijk vliegend de deur uit.

Het plezier wat je daarmee hebt en service weegt niet op tegen die paar tientjes voordeel als je hem in het buitenland haalt.

Dat is mijn persoonlijke mening in dit.

Ik sluit me daar bij aan. Voor de zaak van mijn vrouw bestellen we vrij veel in de US en uit China/Hong Kong en de keren dat we mazzel hebben qua BTW en inklaringskosten zijn echt op de vingers van 1 hand te tellen. Zeker als het gaat om een doos zo groot als die van de King kun je ervan uitgaan dat de douane in Nederland hem "onderschept" en dan kun je dus BTW en inklaringskosten betalen.

Daarom heb ik hem ook gewoon hier in Nederland gekocht.
Afstellen doe je zelf ook niet zomaar eventjes, dus als er een shop in je buurt zit die je daarmee kan helpen moet je dat zeker doen. Kun je gewoon lekker aan de slag !

Back