S
Sn00zer
Guest
Hoi groep,
Sinds gisteren ben ik in het bezit van een S-sky Honeybee 3D,
maar ik krijg dit ding gewoonweg niet aan de praat :-(
Ik heb de batterijen 2 uur opgeladen met de bijgeleverde lader,
in de handleiding stond dat 2 uur voldoende was, en dat de batterij
een beetje warm zou worden. Echter, na 2 uur is die batterij nog gewoon koud. Doe ik ze in de heli (nadat de transmitter is aangezet, en de trottle helemaal naar beneden is gezet en de trimmers ook), dan hoor ik de servo's even positioneren, de rode led knippert een paar keren, en nadien knippert de led constant rood/groen ...
Als ik de batterij een paar malen los maak en terug connecteer, dan knippert de led een paar malen rood, en daarna gebeurt er niks meer.
De ontvanger zelf staat aan, de ledbalk licht helemaal op.
Was is er nu mis ? is de bijgeleverde adapter om de batterij te laden niet OK ? (wel vreemd, heb 2 batterijen en 2 laders met hetzelfde fenomeen dan) ... Zelfs na uren op de lader aangesloten te zijn, blijven de batterijen gewoon koud ...
Heb zelfs de kristallen uit de zender en ontvanger gehaald, en teruggeplaatst, alsook de servo's switches gewisseld van reverse naar normal enzo, allemaal zonder resultaat ...
Verder was er sprake dat er trainingssoftware zou bijgeleverd worden,
echter zit er alleen een kabel bij om mijn transmitter op mijn PC aan te sluiten. (op de seriële poort)
Welke software kan ik hiervoor gebruiken ?
Heb wat zitten knoeien met ppjoy & fms, maar ik krijg dit niet aan
de praat zoals het hoort, zowel de linker als rechter joystick op mijn transmitter, besturen identiek dezelfde functie op de FMS.
Wie o Wie kan me helpen met één of meerdere van mijn problemen ?
bedankt,
Kris
Sinds gisteren ben ik in het bezit van een S-sky Honeybee 3D,
maar ik krijg dit ding gewoonweg niet aan de praat :-(
Ik heb de batterijen 2 uur opgeladen met de bijgeleverde lader,
in de handleiding stond dat 2 uur voldoende was, en dat de batterij
een beetje warm zou worden. Echter, na 2 uur is die batterij nog gewoon koud. Doe ik ze in de heli (nadat de transmitter is aangezet, en de trottle helemaal naar beneden is gezet en de trimmers ook), dan hoor ik de servo's even positioneren, de rode led knippert een paar keren, en nadien knippert de led constant rood/groen ...
Als ik de batterij een paar malen los maak en terug connecteer, dan knippert de led een paar malen rood, en daarna gebeurt er niks meer.
De ontvanger zelf staat aan, de ledbalk licht helemaal op.
Was is er nu mis ? is de bijgeleverde adapter om de batterij te laden niet OK ? (wel vreemd, heb 2 batterijen en 2 laders met hetzelfde fenomeen dan) ... Zelfs na uren op de lader aangesloten te zijn, blijven de batterijen gewoon koud ...
Heb zelfs de kristallen uit de zender en ontvanger gehaald, en teruggeplaatst, alsook de servo's switches gewisseld van reverse naar normal enzo, allemaal zonder resultaat ...
Verder was er sprake dat er trainingssoftware zou bijgeleverd worden,
echter zit er alleen een kabel bij om mijn transmitter op mijn PC aan te sluiten. (op de seriële poort)
Welke software kan ik hiervoor gebruiken ?
Heb wat zitten knoeien met ppjoy & fms, maar ik krijg dit niet aan
de praat zoals het hoort, zowel de linker als rechter joystick op mijn transmitter, besturen identiek dezelfde functie op de FMS.
Wie o Wie kan me helpen met één of meerdere van mijn problemen ?
bedankt,
Kris