e-sky King II of Belt-CP?

• Topicstarter Topicstarter Robert Jan
  • Startdatum Startdatum
tim,kijk eens op ebay(hong kong)145€ rtf inc trainings onderstel,simkabel simsoftware en nog iets .. oja verzenden als gift mogenlijk(niet de garantie dat die er niet uit gepikt word door douane)

Maare RJ,al wat aanpassingen gedaan betreft de afstelling,op youtube zijn er installatie video's tebekijken.altijd handig.

Mogelijk krijg je een paar weken later de brief van de douane om de inklaring te betalen. Dat begint zo onderhand standaard te worden.

dat is wel mogelijk, ken de prijs hier niet.
Alleen moet je de verzending meerekenen, dan een heffing van 5-10% op de totaalprijs en nog eens 20% bovenop die totaalprijs aan BTW.
Dat loopt lekker op kan ik je vertellen. Volgens mij verschilt de prijs dan niet zo bijster veel meer.

Ah ik zal eens even kijken op youtube, het is al een heel eind goed gekomen met de afstelling, het gaat al prima, ik heb alleen erg weinig tijd dus hij staat veel stil, dit komt vlug goed hoop ik. Maar elke vlucht gaat de afstelling een beetje verder de goede kant op. Alleen heb ik veel trillingen in de rotorkop, ik weet niet hoe ik dit kan verhelpen, het lijkt geen kwaad te kunnen, maar ik weet de effecten op langere termijn niet. rotorbladen lijken prima te sporen en zijn in balans

Back