E Sky Lama v4

• Topicstarter Topicstarter PaperPlane
  • Startdatum Startdatum
P

PaperPlane

Guest
Hallo,

Ik ben van plan om een E Sky Lama v4 te gaan kopen. Ik zou een 2,4G willen hebben alleen geven ze op de site eskyshop.nl niet aan of die erbij zit. Ook vraag ik mij af of de simulator erbij zit. En heeft iemand anders nog een goeie site waar je een v4 Lama kan kopen?:D

Bij voorbaat dank

Hallo,

Ik ben van plan om een E Sky Lama v4 te gaan kopen. Ik zou een 2,4G willen hebben alleen geven ze op de site eskyshop.nl niet aan of die erbij zit. Ook vraag ik mij af of de simulator erbij zit. En heeft iemand anders nog een goeie site waar je een v4 Lama kan kopen?:D

Bij voorbaat dank

Ik heb hem vrijdag besteld bij helikopterplanet en had hem zaterdag al in huis.
Tip: neem wat extra rotor a (de bovenste) blades. Deze slijten enorm snel namelijk.

Bladen slijten niet. Je houdt ze heel of je vliegt ze kapot. Maar slijten... nee, dat niet.

Willem.
Ze slijten wel bij een crash.
Als je niet zo goed land en de bladen die komen op de grond dan slijt de punt.
Als je het niet weet waarom post je dan ?

Slijtage is vaak geleidelijke beschadiging door normaal gebruik. Crashen of zo hard landen dat de bladen de grond raken is geen normaal gebruik, maar eerder een ongeluk(je). Als bijvoorbeeld de lak van je auto langzaam dof wordt, dat is slijtage. Maar haalt iemand een sleutel over je zijkant, en heb je daarna een diepe kras, dan is dat geen slijtage meer. Dus strikt gesproken heeft Willem01 gelijk. :rolleyes:

Slijtage is vaak geleidelijke beschadiging door normaal gebruik. Crashen of zo hard landen dat de bladen de grond raken is geen normaal gebruik, maar eerder een ongeluk(je). Als bijvoorbeeld de lak van je auto langzaam dof wordt, dat is slijtage. Maar haalt iemand een sleutel over je zijkant, en heb je daarna een diepe kras, dan is dat geen slijtage meer. Dus strikt gesproken heeft Willem01 gelijk. :rolleyes:

Laat dat bij mij nou normaal gebruik zijn ;) (hopelijk niet zo lang meer)
Nee ok, ze slijten dan misschien wel niet, maar wat R/C zegt bedoel ik wel en vooral in het begin.

Ik snap wel wat je bedoelt. ;-)

Met mijn eerste 4 channel coax lag het landingsgestel bij de 1e vlucht al in tweeen. 1e vlucht buiten (moet toch kunnen als je al een tijdje binnen met een 3 channel hebt geoefend, toch? :vamp: ) En met mijn FP (Solo Pro) heb ik ook wel wat minder geslaagde en niet geplande landingen gemaakt, maar dat heeft alleen wat schadw aan de canopy tot blijvend gevolg gehad. En nu land ik hem bijna 100% netjes op zijn pootjes, als er tenminste niet teveel wind is voor dat 27 gram lichte "pluisje" ;-)

Met oefenen wordt die "slijtage" wel minder. :D

Back