Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hein,
Je hoeft die kleur helemaal niet op die mylars te spuiten, en dat hoef je dus ook niet goed (netjes) te kunnen. Gewoon verven of rollen is goed genoeg, want de kwaliteit van het oppervlak wordt bepaald door de gladheid van de mylar ...
In een vacuüm zak schuiven lijkt mij ook een behoorlijke klus. Daarom gebruik ik geen 'zak' maar een folie (op rol) die 1x is dubbelgevouwen:
- stuk naar behoefte afknippen,
- open vouwen,
- je werkstuk op één helft neerleggen,
- bleeder eronder/erop,
- vanaf de vouwnaad een ril acrylaatkit (de allergoedkoopste) om het werkstuk heen tot de vouwnaad aan de andere kant,
- vacuümslang over de ril kit heen leggen en met iets fixeren,
- en klein stukje kit over de vacuümslang heen leggen (precies ook boven de 1e laag kit)
- plastic dichtvouwen en goed opletten dat de kit zonder lekkageplekken overal het plastic raakt,
- vacuüm erop ...
Dunner dan 0,35 zou ik niet gaan. Dan wordt het niet meer echt vlak. Het begint dan de oneffenheden van weefsel en/of schuim te volgen. Dat zie je dan terug.0.45 mm, behoorlijk stug. Zou denk ik wel een maat of 2 dunner mogen.