e-zilla/ e-savage LRP motor

• Topicstarter Topicstarter Robbin bouman
  • Startdatum Startdatum
R

Robbin bouman

Guest
hallo

ik heb een e-zilla maar nu zijn mijn motoren kapot ik heb zitten te zoekken en ik ben uitgekomen op de motoren van LRP, dat is een big block monstertruck special 14.4v en ze zeggen dat hij op de standaard regelaar van de e-zilla kan. nu is mijn vraag heb iemand ervaring met deze motoren op de e-zilla regelaar? of weet iemand of het kan of niet?

ja, dat kan, maar zorg dat je maximaal een 17T motor tandwiel monteert, anders gaat je regelaar erg stinken, en dan stopt ie na 5 minuten ( uit eigen ervaring)
als je onverhoopt je regelaar wel sloopt, kijk dan ff naar de traxxas regelaar die in de nieuw e-maxx zit, die is wat sterker

maar mischien zou je ook kunnen proberen maar 1 van die nieuw motoren te monteren ipv de 2 standaard motoren,..

wat ook wel goed is om te weten, de originele 550`s zijn +-15 euro p.s. de nieuw lrp monstertrucksspecial kost +-35 euro p.s. dus voor `t geld van 2 lrp`s hen je 4 x de 550 van hpi, en dan zonder `t gevaar dat je de regelaar opblaas..

maar het was maar ff, (tot de regelaar plofte)en toch zijn `t goede motoren

tja, klink mij een beetje te riskant dus dan bestel ik de 550 motoren maar weer. nog bedankt

Back