E3D

Discussie in 'Electro vliegtuigen' gestart door Jan scholten, 11 sep 2002.

  1. Jan scholten

    Jan scholten

    Lid geworden:
    8 sep 2002
    Berichten:
    1.466
    Locatie:
    veldhoven,nl
    Kennen julie de E3D al van Gary Wright,we hebben er nu eentje vliegen en nog een paar kitjes onderweg.
    dit toestel vliegt en hovert al met een automotortje met een vertraging op 10 cellen CP1600.
    echt een super toestel.
     
  2. Kcnalp Kcnarf

    Kcnalp Kcnarf

    Lid geworden:
    6 sep 2002
    Berichten:
    4.982
    JAzeker ken ik die. Ik ben alleen al maanden op zoek naar een leverancier van de Mag Mayhem...(kyosho motortje)

    Weet jij iemand ?
     
  3. Gerard_nl

    Gerard_nl Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    7 sep 2002
    Berichten:
    15.817
    Locatie:
    eindhoven, El diablo.
    franck, de corally touring car motor heeft nagenoeg dezelfde specs als de magnetic mayhem van kyosho, zou even uit moeten zoeken hoeveel turns dat ding ook alweer had, moet er ergens hier nog een hebben liggen.

    @jan, ik ben eens bezig geweest zon toestelletje hierheen te krijgen vanuit gary, maar de verzendkosten vond ik niet intetessant genoeg om er een hierheen te halen.
    kan jij ze straks ook leveren en tegen wat voor prijs ?

    groeten,

    gerard.
    ps heb nog een axi brushless liggen, mooie kandidaat voor de e3d :D
     
  4. Jan scholten

    Jan scholten

    Lid geworden:
    8 sep 2002
    Berichten:
    1.466
    Locatie:
    veldhoven,nl
    Waarschijnlijk gaan wij ze leveren in de toekomst.
    de motor betreft de endoplasma 16 windingen double,de mayhem is een stuk minder pittig.
    Ik weet niet of de axi veel meer zal leveren.Ikwil er een opbouwen met de hacker C40 motor.dit is een brushless helimotor(extra koeling)en die zijn al getest (zelfs met heel grote propellers) en geven bakken vermogen aan het toestel
    groeten,Jan Scholten
     
  5. Harold

    Harold PH-SAM

    Lid geworden:
    16 aug 2002
    Berichten:
    3.226
    Locatie:
    Almere
    magnetic mayhem is als ik het juist heb een lange motor. sp600 maat. 6mm langer dan een "gewone" (sp500) maat automotor.
    22 wikkelingen.

    Met specificaties vergelijkbaar met speed 600 BB SP, die echter vrij vlot afbrand.
    speed 600 8.4v (nummer 3301) is met 24 wikkelingen wat tammer, maar wel erg goedkoop.

    In Nederland MM veel duurder dan in US. Staat gewoon in de kyosho catalogus, dus moet te bestellen zijn door handelaren die kyosho verkopen.
     
  6. Jan scholten

    Jan scholten

    Lid geworden:
    8 sep 2002
    Berichten:
    1.466
    Locatie:
    veldhoven,nl
    bij pk racing in dordrecht hebben ze de MM van kyosho.
     
  7. Kcnalp Kcnarf

    Kcnalp Kcnarf

    Lid geworden:
    6 sep 2002
    Berichten:
    4.982
    Ey bedankt !
     

Deel Deze Pagina