Nou ja..
Align is bijna bij de supermarkt te halen. Dat gaat wel ene beetje heel ver, om daar verkrijgbaarheid mee te vergelijken.
Ga voor een align van een paar jaar oud maar eens zoeken, ben je ook wel ff bezig
Thunder tiger is niet verkeerd, en ook niet verkeerd vertegenwoordigd.
het is alleen niet zo extreem vertegenwoordigd als align. maar dat is verder niet 1 helimerk.
Qua setup, doorgaans is wat ze in hun eigen kit doen,gewoon goed.
heb je dat ooit eens versleten (als je dat lukt), kun je altijd nog naar beter spul.
Regelaar verslijt in principe (bijna)niet. Wel opletten voor de interne BEC (voeding voor de ontvanger), voor een maandje rustig vliegen is die vaak wel in orde..
voor lange tijd wat enthousiaster zou ik een externe bec van minimaal 6 a 8 ampere aanbevelen.
Losse stroomvoorziening voor ontvanger, met 2 stekkers inpluggen. mag met y draden.
motor is doorgaans goed. kan altijd beter, is dan doorgaans ook een stuk duurder.
Servo's, standaard is goed. beter is altijd duurder. vergis je niet in de kosten voor een beetje leuke servo's..
die met 1 vlucht rijp kunnen zijn voor de prullenbak. 300 a 500 doet gewoon mee voor een complete set echt leuk spul..
Futaba heeft op het moment niet zoveel servo's die mooi in deze maat heli passen.
budget tegenover prestaties. ik ben zelf ook wel voor futaba, maar kwam voor mijn 600 toch op een ander merk uit.