Eagle Eyes Grondstation bij hobbyking!

Ze hebben er zin in, die chinezen. ;)

HobbyKing Online R/C Hobby Store : Eagle Eyes FPV Ground Station

Ik weet alleen nog steeds niet helemaal hoe dat geval zijn input kanaal kiest.
Je propt er 2 ontvangers aan, 2 verschillende antennes, en het apparaat weet welke die moet pakken?
Is daar dan geen RSSI lezing voor nodig?

Die tracker geloof ik allemaal wel, maar een "diversity" systeem zou niet vies zijn voor die prijs.
Zeker niet omdat er ook al een 4 weg output splitter bij zit (recorder, je bril, en meekijk schermpje).

Sommige video recorders zullen ophouden met opnemen op het moment dat het beeld wegvalt.
Zo werkt diversity ongeveer ook, ze detecteren het als het beeld signaal slecht wordt of wegvalt op ontvanger 1, dan schakelt hij over op ontvanger 2 en andersom.

Heb er ook eentje besteld, beste is nog dat je hem via USB aan je laptop kan hangen en dan realtime alle gegevens van de Eagle Tree OSD Pro kan vastleggen.

Je kan zelfs een patch antenne op een pan/tilt systeem zetten en de servo's erop aansluiten, het is dus ook een antenne tracker.
Antenne tracker van Sander is inderdaad iets accurater, deze verstuurt de coordinaten vanaf de OSD op een andere manier naar de tracker.
Eagle tree stuurt ze mee met beeld, Immersion via geluid.

Laatst bewerkt:
Oei, Eagle Eyes. Ik ken toevallig een persoon die ut niks vind :mrgreen:
Zo heb ik ook bij de meeting in L'aigle het e.a. gehoord over de nodige problemen die zich die dag voordeden.
Óók lees ik niet veel mensen die het gebruiken.

Maaaar, wie weet..

Mij interesseert eigenlijk alleen de diversity en splitter die erop zit.
Zijn er misschien nog andere niet debiel dure opties als dit niks is?

Ze hebben er zin in, die chinezen. ;)

HobbyKing Online R/C Hobby Store : Eagle Eyes FPV Ground Station

Ik weet alleen nog steeds niet helemaal hoe dat geval zijn input kanaal kiest.
Je propt er 2 ontvangers aan, 2 verschillende antennes, en het apparaat weet welke die moet pakken?

Die tracker geloof ik allemaal wel, maar een "diversity" systeem zou niet vies zijn voor die prijs.
Zeker niet omdat er ook al een 4 weg output splitter bij zit (recorder, je bril, en meekijk schermpje).

Dit is geen Chinees product maar een Amerikaans
Eagle Tree – R/C Telemetry OSD RC FPV First Person View diversity tracking NTSC PAL RC Aircraft data logger RC Model Airplane Telemetry On Screen Display Wireless Telemetry RC data logger Flight Data Recorder Model Boat Recorder Telemetry Boat

De daadwerkelijke print zal best in "made in azie" zijn maar het als het goed is komt het ontwerp uit Amerika.
Eagle tree is toch een redelijk goed merk als je diverse forums er over leest, ik heb hem zelf ook alleen zit ik nog te wachten op de Data Logger en de GPS ontvanger en dan kan ik er misschien meer over vertellen.

Laatst bewerkt:
Dat ze uit amerika komen wist ik al, maar dat de chinezen ze nu aanbieden voor 65 dollar vind ik bijzonder.
Tot voorheen heb ik ze niet onder de 80 euro zien gaan.

Okee, sorry dacht dat je bedoelde dat ze uit china kwamen.
HK is ook goedkoop met de rest van Eagle Tree in vergelijking met wat je hier in europa ziet.

Mij interesseert eigenlijk alleen de diversity en splitter die erop zit.
Zijn er misschien nog andere niet debiel dure opties als dit niks is?

Niet voor zover ik weet. Het apparaat is in principe een zwitsers zakmes, terwijl je alleen een broodmes nodig hebt ;)

De enige andere "diversity" die ik ken, zijn die oracle dingen van yellowjacket.
En die zijn brutaal duur omdat ze geen echte concurrentie hebben. :(

Back