easy star problemen!

Beste modelbouwers,

Ik heb een easy star die al afgebouwt is. Maar er is nog niet mee gevlogen! Nu is het zo dat je de servo aan de buitenkant in een uitsparing drukt! Daar heb ik 2 problemen mee:

1 De servo beweegt mee als ik hem gebruik hij zit dus niet goed vast en lijmen lijkt mee ook geen goed punt!

2 Het servo armpje steekt iets uit waardoor de sticker er niet overheen kan. dat armpje schraapt dat langs die sticker. Daardoor is er al 1 sticker ver%$@#^(% (censuur) kan het dan kwaat als ik aan beide kanten de sticker weglaat?

gr,

niels

stickers zijn niet echt nodig. Ik zou om de servo een krimpkous doen en dit dan met epoxy vastlijmen ;) ook de stuur kabels op een paar punten vastzetten met epoxy is makkelijk. Dan heb je die stickers helemaal niet nodig ;)

Als ik mijn motor laat draaien gaat mijn richtings en hoogte roer heel erg zwabberen door de wind is dat een probleem zo ja: hoe komt dat

gr,

niels

Ja dat kan wel een probleem zijn. het roer moet goed vastzitten aan de rest van het vliegtuig, en er mag geen (of heel weinig) speling op de aanstuurkabel zitten . De kabel mag niet gaan buigen. als hij dat wel doet kan/moet je hem vastplakken zoals Tadango al schreef.

succes en hou hem heel 8)

Laurens

kijk hier eens na.... een carbon stokje voor extra stevigheid :

romp1.jpg

dan moet je minder gas geven ;)

Als je het te erg vindt is een simpele manier de romp iets verstevigen met glasvezel tape. 3 stukken van voor naar achteren en misschien 1 er omheen moet een stuk sterker zijn.

@Micloi

Typhoon 6-15? ?Wil ik ook proberen :) Lekker goedkoop ;) Welke prop heb jij met welke accu's?

Back