easy star voor reflex

• Topicstarter Topicstarter brampi
  • Startdatum Startdatum
B

brampi

Guest
Hallo,

Ik zou graag met vliegtuigen beginnen en daarom zou ik op reflex willen oefenen.Ze hebben mij in de club aangeraden een easy star van multiplex te kopen maar ik zou eerst een beetje op de simlator willen oefenen:kan je de easy star downloaden voor reflex??
Zou dan iemand een link willen sturen??

Mvg,
Bram

spijtig,had toch liever op reflex zitten oefenen:(
Is er mss een model dat ongeveer hetzelfde vliegt als de easy star en die wel op reflex bestaat??
Bedankt voor de snelle reactie

ook geen model dat ongeveer hetzelfde vliegt als de easy star??

een gemotoriseerde zwever met enkel hoogte en richting.. dichterbij kom je niet in de buurt..

Easystar is een Easystar.. net als een Lada geen Nissan is.

Zou je de exacte URL willen posten want ik vind hem niet.
Bedankt voor de hulp

Ik was er vanuit gegaan dat je daar al gekeken had omdat DE bekende site is voor modellen e.d. maar blijkbaar nog niet.. dus hij staat daar zoals Ben Postmus al zegt gewoon bij.

Mijn excuses dat ik dit oude topic terug oprakel, maar ik zou dit model ook wel willen voor mijn reflex xtr... helaas staat er enkel nog reclame op die site...

Zou er misschien iemand zo vriendelijk willen zijn om mij de file(s) te mailen?
Pb me dan even voor mijn mailadres.

danku!

Ben Postmus Geplaatst: Wo Augustus 09, 2006 1:42 pm Onderwerp:

De easystar is te downloaden van http://www.rcsim.de

kan je deze versi vol en gratis dowloaden??

Hyperspeed...

Danku dat u in de eerste plaats de tijd neemt om te replyen, maar ik heb al het bovenstaande gelezen en ook de links gevolgd. Nu is mijn Duits niet echt mijn sterkste kant maar zoals ik al zei, ik kan het model nergens vinden op de aangeven site.

Wat betreft uw vraag, wat bedoel je exact... of je reflex xtr gratis en voor niets kunt downloaden? Het prog op zich zul je zeker kunnen vinden maar de usb-interface om het dan werkende te krijgen is moeilijker (niet onmogelijk maar daar ga ik verder niet over uitwijden, sommige forumleden herinneren zich waarschijnlijk ook nog een bepaalde brief van Reflex :roll: )

Back