Easy Star

• Topicstarter Topicstarter bobwin
  • Startdatum Startdatum
B

bobwin

Guest
Hallo ik ben net begonnen om met een Easy Star te vliegen.
Ik heb hem al gespoten in oranje maar ik zoek nog wat coole vlieg en bouw tips :help:

Mag ik je een goede tip geven, maak de vleugel aan de onderzijde zwart.
Hierdoor wordt hij veel beter zichtbaar.
Leg het zwaartepunt iets naar voren, hij vliegt dan beter.

thanks voor de tip maar ik heb hem daar ook oranje gemaakt en ik wil de punt zilvergrijs maken dan word ie ook zwaarder

Ik heb hem net gevlogen en je kan eigenlijk alleen vliegen als er geen harde wind staat anders kan de standaard motor van de easy star het niet aan.

Die standaard motor(speed 400 toch?) is inderdaad niet heel jovel. Ik heb hem toen vervangen voor een(uit mijn hoofd) 4000kv motor. Meteen power genoeg!

waar heb je die motor gekocht en weet je nog andere goeie winkel (naast Hobbyking, rc technics)

Ik bestel ook zeker alles wat geen haast heeft bij hobbyking, alleen zegt hij toch duidelijk dat hij dat niet wil... Rc addict is dan zeker een goed alternatief...

alleen zegt hij toch duidelijk dat hij dat niet wil... .
Zou je even willen quoten waar hij DUIDELIJK zegt dat hij geen hobbyking wil?
Kan het niet vinden! Zie alleen maar de vraag staan of er nog meer goede winkels naast hobbyking enz. zijn. Dan zeg ik op mijn beurt niet zoeken gewoon hoobyking! Want om nou hobbyking producten bij een nl winkel voor de helft of het dubbele meer te kopen terwijl je zeker lipo's en regelaars ook bij hun euro warehouse kunt kopen zie ik het nut niet van in. Levertijd zal misschien een dag schelen.

Gr,

Rob

waar heb je die motor gekocht en weet je nog andere goeie winkel (naast Hobbyking, rc technics)

Deze kent hij al en wil graag alleen andere winkels leren kennen .
Lijkt me niet te moeilijk toch?

Stop er een leuk motortje is die niet te veel vermogen levert .
2000tpv moet voldoende zijn eerst op 2s later als je echt kan vliegen op 3 s.

En ook met de originele motor kun je best wel vliegen met wat wind .
Je leert er goed door vliegen!

Back