easyfly 3 te crash gevoelig?

• Topicstarter Topicstarter Hinerakatauri1979
  • Startdatum Startdatum
H

Hinerakatauri1979

Guest
Wie heeft ook problemen met het crash gevoeligheid van easyfly 3? Ik probeer te landen en kom naar mijn menig vrij zacht neer (in het midden van het veld) maar elke keer hoor ik een bam en restart de vlucht.

Ik heb de demo van realflight geprobeerd en die is veel soepeler, daar kan ik wel mee landen ook buiten de veld waar groen is. tenzij het te ruw is natuurlijk.

Wie heeft ook problemen met het crash gevoeligheid van easyfly 3? Ik probeer te landen en kom naar mijn menig vrij zacht neer (in het midden van het veld) maar elke keer hoor ik een bam en restart de vlucht.

Ik heb de demo van realflight geprobeerd en die is veel soepeler, daar kan ik wel mee landen ook buiten de veld waar groen is. tenzij het te ruw is natuurlijk.

ik ber er wel eens van gehoord moet je eens kijken of je dat kan uit zetten met crashen en het kan ook dat het gras te hoog is moet je een ander veld pakken

anders als je gaat landen iets omhoog trekken dan valt de snelheid weg en dan door zweven misshien
Dat heet dus "landen". Doe je dat niet, dan heet het "tegen de grond aan vliegen", of ook wel "crashen". En dat is niet alleen met simmen zo...

Afvangen: Als je vliegtuig nog een paar decimeter boven de grond is (gas is dicht, of, op zwaardere toestellen, laag) danbegin je geleidelijk UP te geven. Eigenlijk doe je net alsof je probeert die laatste paar decimeter boven de grond te blijven. Dat lukt natuurlijk niet, want je hebt geen motorvermogen; maar op deze manier komt je toestel met minimale snelheid netjes aan de grond.
Gewoon doorvliegen tot-ie tegen de grond aan komt kan in de praktijk met veel lichte modelvliegtuigen, maar mag zeker geen "landen" heten...

Ik snap het het landen wel, maar soms crashed die nadat ik al geland ben. Dan taxied het een beetje door tot het einde van het veld en oppeens lijkt het alsof die tegen een muur botst.

Realflight G3 en G4 kan ik bijvoorbeeld ook landen in wat hoger gras. En daar kan ik wel landen, hoewel ik weer van mening bent dat Realflight toch te soft is met het crashen, soms kom ik met volle snelheid tegen de grond en gebeurd er niets, kan gewoon doorvliegen.

Ik snap dat het een "spelletje" is. Maar toch probeer toch een bepaalde gevoel te krijgen met wat te veel is in het echte wereld.

Back