easyfly kabel geschikt voor fms?

• Topicstarter Topicstarter Ghost_Whiper
  • Startdatum Startdatum
G

Ghost_Whiper

Guest
is de interface kabel van aerofly geschikt voor het gebruik bij fms?
ik heb er een gekocht en hij is nog niet binnen en ik vroeg het me af

het is trouwens easyfly maar weet niemand of je die interface kabel ook kan gebruiken voor fms??

De Gamecommander van de "oude" easyfly werkte gewoon als joystick.
JA, die kon je gebruiken voor FMS.
de interface kabel van aerofly
Hebben ze nu een ook interfacekabel? :?:
FMS kan met iedere Joystick overweg en EasyFly is niet erg geavanceerd. Dus ik verwacht dat de "Interface kabel" gewoon weer een joystick er van maakt.

nu werkt de kabel niet het ligt waarschijnlijk aan mn leeraar leerling aansluiting het is een DIN6 polig en de interface kabel is trouwens serieel heeft een DIN 5 polige stekker.
er staat in de handleiding dat ik met de Y kabel die er bij zit robbe nummer 1558 en 1505 zonder problemen kan gebruiken en dat ik bij 1543 een apparte kabel nodig heb maar die kan ik op de site van robbe niet vinden :?
iemand nog ideeen?? ik zat er aan te denken om een losse DIN6 polige stekker te kopen en daar de kabels op de goede manier aan te sluiten zou dat de beste oplossing zijn?

ppjoy heb ik net geprobeert en dat werkt niet krijg geen goede verbinding met de zender alleen maar een hoop storing kheb mn zender zekkerweten op ppm staan maar hij doet niks :cry:
kga zo mn accus laden en dan morgen maar echt vliegen daar heb ik toch geen kabel voor nodig :D

Back