Easyfly sim

Beste mensen.
Ik ben in het bezit van de simulator, de EasyFly 3 SE. Ik gebruik voor de bediening van de sim mijn eigen futaba 6ex (35 Mhz) zender met uitgebreide heli functie en een interface kabel van protech. Alles functioneert alleen de heli, de Eco 7 van Ikarus,niet, wat ik ook probeer.
Als ik de heli selecteer in het programma begint de rotor al op te spinnen zonder dat ik gas geef. Als ik daarna de gegevens in de sim aanpas zoals ze moeten zijn voor de Eco 7, doet alleen de pitch het en de roll en nickfunctie. behalve de gasfunctie. Iemand een idee hoe de sim ingesteld moet worden voor de eco 7?

vriendelijke groet,
Timo.
Eco 7 en 8; Raptor 50 Titan.

misschien een bug in het programma of model,

ik heb realflight en ook niet alle modellen die ik van het net haal doen het netjes in de software.
Kies een ander model en oefen daar mee.
jouw flightsim is niet echt direct een zeer realistische, dus zoveel verschil per verschillend model zal er wel niet inzitten.
Belangrijk is dat je het stickgevoel kan oefenen, veel succes

ik denk dat ik er al uit ben. De sim zat indertijd bij de bouwdoos van de Eco 8, althans de cd-rom. In het proramma moet je als je ALLES wilt doen laten werken twee codes ingeven (m.a.w. de sim moet geactiveerd worden met een product key en het licence-nr. Het licence nummer heb ik behalve het nummer van de product key.Zonder deze twee in te geven werkrt het programma maar voor de helft. Alleen de vliegtuigen werken behalve de heli's. Ik denk dat hier het probleem zit.
Koop wel een nieuwe.

Back