easystar crash hoe reparen

hallo,
mijn easystar is gecrasht. maar inplaats van dat de neus eraf ligt(wat overigens ook bijna is gebeurd) licht mijn staart eraf bij de romp. het richtings roer is gebroken. wel nog er aan. en een scheur in de neus. nou de neus is wel te maken maar de staart is moeilijker. kan iemand mij helpen. ik vraag alleen maar tips. ik ga wel naar een club om het te doen.
als iemand zegt hoe ik de foto's erop moet zetten of als iemand het voor mij zou willen doen.
mvg

voor zover ik weet is uhu por een contactlijm en geen constructie lijm.

verder lijkt uhu por me niet slim voor een staart te lijmen, uhu por kun je namelijk altijd gewoon lostrekken(met een beetje moeite).

Heb je een modelbouwwinkel in de buurt? ik raad zap odorless aan, gewoon eenzijdig opbrengen , met wat plakband fixeren en een nachtje laten drogen.

Het beste zou zijn om aan elke kant een sleufje te maken met een carbon stokje in (met zap gelijmd)

dit heb ik ook al toegepast bij mijn easystar

groeten loran

het zou best kunnen maar ik ken constructie lijm als van die lijm die bruist. Wel weet ik zeker dat uhu por een contact lijm is

groeten loran

ik ga woensdag naar de club en ik ga kijken wat ik kan doen samen met een clublid. kom ik er nu achter is mijn lijm op. toch maar eens een extra flesje koopen.
mvg

Back