easystar of magister

• Topicstarter Topicstarter Acropilot
  • Startdatum Startdatum
euhm kent iemand ook een simulator voor de easystar dat je kunt downloaden?
of moet je dat kopen?
ok ik ben dus zeker dat ik het lijstje van pjotrrr ga volgen!
maar het vliegtuig ga ik maar begin december hebben met de feesten.
maar ik neem nu al info zodat ik de week er voor geen brol vliegtuig rap in een winkel ga gaan halen!
euhm kent iemand uit belgie de winkel ALBATROS in mechelen?
ben van plan om daar men gerief te gaan halen maar heeft hij de spullen die op pjotrrr zijn lijst staan of moet ik het daar bestellen, en hebben ze er de easystar?

vriendelijke groeten samuel :D

Hey, ik heb vorige week bij albatros men easystar gaan halen. Kostprijs was 59€ voor de easystar zelf. Servo's kosten je rond de 10€ t'stuk. Regelaar van multiplex zelf koste 20€, MX12 zender met ontvanger en dergelijke kost daar 149€. :wink:
Ik persoonlijk vlieg met een brushless setup met de easystar en gaat als een speer. :wink:

Easy Star is echt een goed vliegtuig om te beginnen. Ik ben ongeveer 6 maanden geleden begonnen en hij is nog steeds heel! Het is volgens mij het enige vliegtuig die een nose dive crash lachend overleeft, even de vleugels weer recht erin en vliegen! Wat de onderkant betreft, ik had er eerst gewoon tape op maar nu heb ik Mylar, Dat is dat spul waar ze oa surfzeilen van maken. Vrij stevig transparant plastic.

Ik vlieg met lipo's en daar kan je ruim 30 minuten mee vliegen. Ga gewoon naar een modelbouwzaak. Daar krijg je echt wel goede info en spullen.

Back