M
Marcovd
Guest
Zie topictitel, weet iemand wat de verschillen zijn tussen de Easystar, de Skyraider en de Elektro UHU, naast bijvoorbeeld het feit dat de Easystar 3 kanaals is?
Ik ben op zoek naar een leuke trainer, na wat gevlogen te hebben met een silverlit xplane wil ik wat meer prestatie.
Stel dat ik de Easystar wil aanschaffen, is dit dan een goede vervolgkeuze?
Waar is deze en de benodigde onderdelen dan het goedkoopste aan te schaffen indien ik er voor kies om de vliegtijd te maximaliseren middels lipo accu's? Is het reel om te denken dat een halfuur nonstop vliegen mogelijk is?
Ik vind zweven leuker dan knallen met een vliegtuig, hij hoeft van mij niet moeiteloos verticaal te kunnen.
Verder zei iemand op het forum: "Ik gebruik twee pakketjes van twee lipo-cellen in serie (2S1P) 2000 mAh. Elk goed voor ruim 30 minuten spelen-vliegen"
Zijn deze dan niet totaal in serie te schakelijk zodat er 1 uur gevlogen kan worden, of gaat gewicht dan een rol spelen?
Verder zag ik op een site deze set staan voor 219 euro:
Is dit wat? Ik lees verschillende geluiden over beide toestellen op het forum. Met 1 zender 2 toestellen besturen en lipo spreekt me wel aan.
[FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]AIRCOMBO SET
[/FONT][FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]Protech, Helixx 3D, Cessna 400
en Vliegsimulator in één doos !
Met Nederlandse Handleiding.
Inhoud: Helix 3D electro indoorhelicopter,
Cessna 400 electro beginnersvliegtuig,
4 Kanaals 35mhz FM zender, 2x lipoakku (7,4 en 11,1 volt),
lipo-autolader 12/220volt, vliegsimulator
met USB kabel, helicopter en vliegtuig
zijn inclusief alle toebehoren en
zijn snel vliegklaar.
(Exclusief 8 AA Batterijen zender)
Alvast bedankt voor de hulp,
PS: mijn budget hangt rond de 300/400 euro, ik koop liever iets duurzaams dan iets wat snel kapot gaat en moeilijk te vervangen is, danwel niet meer te gebruiken is bij het verdergaan in deze hobby (bijv een zender).
[/FONT]
Ik ben op zoek naar een leuke trainer, na wat gevlogen te hebben met een silverlit xplane wil ik wat meer prestatie.
Stel dat ik de Easystar wil aanschaffen, is dit dan een goede vervolgkeuze?
Waar is deze en de benodigde onderdelen dan het goedkoopste aan te schaffen indien ik er voor kies om de vliegtijd te maximaliseren middels lipo accu's? Is het reel om te denken dat een halfuur nonstop vliegen mogelijk is?
Ik vind zweven leuker dan knallen met een vliegtuig, hij hoeft van mij niet moeiteloos verticaal te kunnen.
Verder zei iemand op het forum: "Ik gebruik twee pakketjes van twee lipo-cellen in serie (2S1P) 2000 mAh. Elk goed voor ruim 30 minuten spelen-vliegen"
Zijn deze dan niet totaal in serie te schakelijk zodat er 1 uur gevlogen kan worden, of gaat gewicht dan een rol spelen?
Verder zag ik op een site deze set staan voor 219 euro:
Is dit wat? Ik lees verschillende geluiden over beide toestellen op het forum. Met 1 zender 2 toestellen besturen en lipo spreekt me wel aan.
[FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]AIRCOMBO SET
[/FONT][FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]Protech, Helixx 3D, Cessna 400
en Vliegsimulator in één doos !
Met Nederlandse Handleiding.
Inhoud: Helix 3D electro indoorhelicopter,
Cessna 400 electro beginnersvliegtuig,
4 Kanaals 35mhz FM zender, 2x lipoakku (7,4 en 11,1 volt),
lipo-autolader 12/220volt, vliegsimulator
met USB kabel, helicopter en vliegtuig
zijn inclusief alle toebehoren en
zijn snel vliegklaar.
(Exclusief 8 AA Batterijen zender)
Alvast bedankt voor de hulp,
PS: mijn budget hangt rond de 300/400 euro, ik koop liever iets duurzaams dan iets wat snel kapot gaat en moeilijk te vervangen is, danwel niet meer te gebruiken is bij het verdergaan in deze hobby (bijv een zender).
[/FONT]
Laatst bewerkt door een moderator: