easystar waar het goedkoopst rtfkopen

• Topicstarter Topicstarter timpie
  • Startdatum Startdatum
T

timpie

Guest
hoi ik doe nu aan automodelen maar ik wil die aan de kant zetten en is gaan kijken of vliegen niks voor mij is maar nou hoor ik veel over de x-twin voor 25 euro ik ben mischoien vanplan deze te kopen maar is deze een beetje te vergelijken met een echte modelbouw om te kijken hoe het vliegen nu pracies is of moet ik echt wat anders hebben.

nou heb ik ook gekeken naar de easystar maar die heet hele lange vleugels en ik heb eigenlijk n
ie zoveel ruimte

en zijn er ook ondederlen te koop voor de x-twin
gr.timothy

De xtwin is niet te vergelijken met een echt vliegtuig.

Hij vliegt goed, en is echt heel veel fun, vooral binnen in bijvoorbeeld een sporthal, maar heeft niks en helemaal niks met modelvliegen te maken.

Dus wil je plezier dan moet je er een kopen, wil je leren vliegen, dan is een easystar een veel betere keuze.

gr Remco

dutchhelipilot zei:
De xtwin is niet te vergelijken met een echt vliegtuig.

Hij vliegt goed, en is echt heel veel fun, vooral binnen in bijvoorbeeld een sporthal, maar heeft niks en helemaal niks met modelvliegen te maken.

Dus wil je plezier dan moet je er een kopen, wil je leren vliegen, dan is een easystar een veel betere keuze.

gr Remco
waar kan ik de easystar het best rtf kopen
en zijn er ook rezerve onderdelen voor de easystar
maar ik wil wel zelf leren vliegen,ik woon dicht bij een voetbalvelt is dat grootgenoeg om te leren vliegen

en hoe hoog kan de easystar en hoever bereik met de standaart zender

Hoi timpie,

Advies, klik op Zoeken en voer in: Easystar RTF. Kans is groot dat je achter een aantal adressen komt waar het vliegmasjientje te koop is. Je zult er achter komen dat de Duitsers iets goedkoper zijn dan de Nederlanders.

Ga overigens voor de losse EasyStar incl electronica, maar exlusief zender. Koop er vervolgens een geode zender bij waarmee je met toekomstige modellen ook kan blijven vliegen (bijv Graupner MX12).

Tevens eens tip over je schrijfstijl, zoek eens op je toetsenbord naar de punt en de comma, en probeer deze hier en daar te gebruiken. Dat moet jij als 13 jarige zeker kunnen :)

Zoek trouwens ook even op het woord "wildvliegen", voorkomt een hoop onnodige discussies in dit draadje over dit onderwerp :D

klaaz zei:
Hoi timpie,

Advies, klik op Zoeken en voer in: Easystar RTF. Kans is groot dat je achter een aantal adressen komt waar het vliegmasjientje te koop is. Je zult er achter komen dat de Duitsers iets goedkoper zijn dan de Nederlanders.

Ga overigens voor de losse EasyStar incl electronica, maar exlusief zender. Koop er vervolgens een geode zender bij waarmee je met toekomstige modellen ook kan blijven vliegen (bijv Graupner MX12).

Tevens eens tip over je schrijfstijl, zoek eens op je toetsenbord naar de punt en de comma, en probeer deze hier en daar te gebruiken. Dat moet jij als 13 jarige zeker kunnen :)

Zoek trouwens ook even op het woord "wildvliegen", voorkomt een hoop onnodige discussies in dit draadje over dit onderwerp :D
oke ik wist al dat de duitsers goedkoper zijn. en over mijn schrijfstijl ja ik kan maar 1 ding zeggen ik heb dyslexie de meeste zullen het wel kennen maar dat betekent dat k niet zo goed ben in spelling en punten en komma´s dus
maar ik ga denk ik wel voor de rtf omdat ik eerst even wil kijken of dat vliegen wel iets voor mij is en of ik dan niet beter bij de auto´s kan houden dus en om dan meteen een zender van 150 euro te kopen zie ik ook nit zitten als het niks voor mij is zit ik dan met mijn duure zender waa ik niks mee kan en ik krijg nooit mijn aankoopbedrag terug dus

Timpie, even in je profiel of onderschrift aangeven dat je dyslectisch bent voorkomt misverstanden. Sorry voor mijn opmerking over je schrijfstijl.

De RTF variant is vooral via Internet bijna overal te koop. Let wel op dat je de 35Mhz versie koopt.

hoi ik ga dus niet voor de rtf versie ik heb een budget van 90 euro voor de easystar + 2serv´s +regelaar+accu gaat dat lukken of moet ik nog even doorsparen of zal ik eerst de x-twin kopen

ik denk niet dat je met 90 euro gaat toekomen voor de easystar...
de EZ zelf is al 69 euro de regelaar vanaf 20 de servos samen 30 euro en dan nog je zender en accus...
Gemmideld wel een 200euro

best wat je kan doen is goed sparen en een EZ kopen in plaats dan een xtwin die eerder een prul is...
Ik heb ook gespaard voor men EZ en ben er zeer tevreden over dat ik geen xtwin of iets dergelijks gekocht heb.

greets en suc6 :thumbsup:

samuel speltdoorn zei:
ik denk niet dat je met 90 euro gaat toekomen voor de easystar...
de EZ zelf is al 69 euro de regelaar vanaf 20 de servos samen 30 euro en dan nog je zender en accus...
Gemmideld wel een 200euro

best wat je kan doen is goed sparen en een EZ kopen in plaats dan een xtwin die eerder een prul is...
Ik heb ook gespaard voor men EZ en ben er zeer tevreden over dat ik geen xtwin of iets dergelijks gekocht heb.

greets en suc6 :thumbsup:
ja ik kan wel meer maar ik had al even 100 euro aan de kant gezet voor een 2de hands zender en dan nog rond de 90 voor de easystar maar ik denk dat ik voor de cessna ga nu bij monkeytoys 139 vliegklaar

Ga nou gewoon voor de easystar.......dan voorkom je teleurstelling als beginner.

Ik ben helemaal gek van de cessna 182, en ik was ook eigenwijs.
Inmiddels kan ik er wel mee vliegen, maar dat heeft mij wel een nieuwe model gekost.

Ps: Er word niets voor niks gezegd.....dat de easystar het beste vliegtuig is voor een beginner.

En ik weet zeker dat je zelfs moeite hebt en krijgt om voor de eerste keer met de easystar te vliegen.

Effe voor de duidelijkheid.......de X-twin vliegt vanzelf......dit is niet het geval met de cessna 182 of de easystar.
Want als de x-twin uit de lucht valt is er niks kapot, maar als de cessna 182 of de easystar uit de lucht vallen........dan is hij vaak beschadigd of kapot.

Nogmaals denk er nog maar eens goed over na, of ga het eerst een leren met een simulator :wink:

hobby zei:
Ga nou gewoon voor de easystar.......dan voorkom je teleurstelling als beginner.

Ik ben helemaal gek van de cessna 182, en ik was ook eigenwijs.
Inmiddels kan ik er wel mee vliegen, maar dat heeft mij wel een nieuwe model gekost.

Ps: Er word niets voor niks gezegd.....dat de easystar het beste vliegtuig is voor een beginner.

En ik weet zeker dat je zelfs moeite hebt en krijgt om voor de eerste keer met de easystar te vliegen.

Effe voor de duidelijkheid.......de X-twin vliegt vanzelf......dit is niet het geval met de cessna 182 of de easystar.
Want als de x-twin uit de lucht valt is er niks kapot, maar als de cessna 182 of de easystar uit de lucht vallen........dan is hij vaak beschadigd of kapot.

Nogmaals denk er nog maar eens goed over na, of ga het eerst een leren met een simulator :wink:
ik ga ook voor de easystar maar moet nog even sparen en op de simulater gaat niet omdat als ik een spel speel de computer zich naar 3minuten ofzo opnieuw opstart

Dat is vreemd......laat eens naar je pc kijken.

Want met een simulator kan je zelfs vliegen, als het buiten waait, regent of hagelt :wink:

Back