Hallo Iedereen,
ik heb een probleem met mijn easystar.
Ik heb de zoekfunctie al gebruikt maar niet echt een oplossing gevonden.
Ik heb de standaard motor (permax 400) met daarop van Kontronik een sun 1002 regelaar. En een 3S Lipo 2200mAh.
Ik gooide hem dit weekend weg en ineens val de motor een heel pak terug.
In eerste instantie dacht ik dat mijn Lipo leeg was maar dit bleek niet te kloppen.
Dus dacht ik dat het de motor was.
Natuurlijk moest ik uitkijken met de amps dus heb even een amp-tang genomen en een nieuwe permax 400 (van de microjet die ik niet gebruikte) Aangesloten. Maar deze gaf al direct bijna 10A.
De volgende stap die ik gedaan heb is de regelaar veranderd. Maar ook hier krijg ik niet het volle motorvermogen volgens mij.
Lipo veranderd naar een 3s 3000mAh. Maar met hetzelfde resultaat.
Hoe kan dit en wat is hiervoor een oplossing?
Alvast bedankt!
ik heb een probleem met mijn easystar.
Ik heb de zoekfunctie al gebruikt maar niet echt een oplossing gevonden.
Ik heb de standaard motor (permax 400) met daarop van Kontronik een sun 1002 regelaar. En een 3S Lipo 2200mAh.
Ik gooide hem dit weekend weg en ineens val de motor een heel pak terug.
In eerste instantie dacht ik dat mijn Lipo leeg was maar dit bleek niet te kloppen.
Dus dacht ik dat het de motor was.
Natuurlijk moest ik uitkijken met de amps dus heb even een amp-tang genomen en een nieuwe permax 400 (van de microjet die ik niet gebruikte) Aangesloten. Maar deze gaf al direct bijna 10A.
De volgende stap die ik gedaan heb is de regelaar veranderd. Maar ook hier krijg ik niet het volle motorvermogen volgens mij.
Lipo veranderd naar een 3s 3000mAh. Maar met hetzelfde resultaat.
Hoe kan dit en wat is hiervoor een oplossing?
Alvast bedankt!