Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
autolak is bij jou spuitbusjes om kappen van RC autos te spuiten in deze, maar als je autolak in de vorm van een motip spuitbus uit de automaterialenzaak gebruikt lost zijn easystar op tot een bruisend hoopje zooi :wink:
Ja ok, maar dat zegt ie niet. Ik dr bij gezegt welke lak ik gebruikt heb. Maar zon waarschuwing is wel op zn plaats, als je dr overheen leest ben je goed de sigaar.
Dus gewoon lekker tamiya lakje pakken, Noah. Kleurtjes zat. Ik denk alleen wel dat je de blauwe wing moet primen met wit ofzo. Let wel op waar je gaat staan. Een gruizig laagje zaagsel of een lading honden/katten haar zit er zo op.
Ik weet nog wel dat ik mijn threestar wou lijmen met secondelijm , dit ging dus fout, ik hield een bruisend hoopje wit/zilver slijm over met 3 motoren, wat draadjes en wat sticker restjes ( komt ook voor een deel omdat toen ik zag dat hij bij de eerste druppel al onherstelbaar wegvrat, het hele potje lijm eroverheen leegspoot.... :| )
Je kan je easystar met ACRYL motip autolak spuiten. Voor een betere hechting kan je eerst primer voor EPP en elapor aanbrengen met een sponsje. Ik heb mijn primer bij W&W gekocht maar ik denk dat iedere LHS dit in huis heeft. Ik heb net mijn easyglider gespoten afgelopen weekend. Kijk maar eens naar het resultaat in volgen draadje --> http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=34472