Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ahhh mooie upgrade! Dit is zo te zien de set van Wuehlbox? Ik heb afgelopen week de ombouw gedaan met de set van Magom.
Het juist instellen van de kanalen en met name de mixers koste mij wel even wat tijd. Ik maak overigens gebruik van de BEC van de Skywalker om de ontvanger van stroom te voorzien. Bij de rest van de regelaars heb ik de rode draad onderbroken zoals Stoompomp hierboven beschrijft. Het beste kan je eerste de hydraulische pomp aan een kanaal koppelen.
De Skywalker zal je de eerste keer ook even moeten calibreren. Zie hiervoor de manual van de Skywalker, stap 2 ESC/Radio Calibration: HW-SM048DUL_Platinum-HV-300A-V4.1说明书(A2)-20180820 (hobbywing.com)ik heb de tracks én de opbouw in beweging, maar als ik de rode draad eruit haal doen ze niks. Heb intussen een bec erbij gekocht, maar helpt ook niet. Ik dacht dat de pomp moest draaien zodra er spanning op kwam, maar dat is ook niet zo. Kom er niet echt uit.
Daarna kan je in de zender de mixfunctionaliteit aansturen met de kanalen waar de servos voor de kleppen op zitten.