jaimy 15 mrt 2009 #1 hallo, waar ken ik een beetje goedkoop eco 8 onderdeeltjes halen. heb voor mijn heli nog een swash plate nodig. op de mijne is namelijk 1 balletje afgebroken als iemand wat heeft liggen of 2ehands weet. groetjes jaimy
hallo, waar ken ik een beetje goedkoop eco 8 onderdeeltjes halen. heb voor mijn heli nog een swash plate nodig. op de mijne is namelijk 1 balletje afgebroken als iemand wat heeft liggen of 2ehands weet. groetjes jaimy
Dirk Luchtmeijer 15 mrt 2009 #2 Misschien een goed idee om dit ook in de "gevraagd" sectie te plaatsen?.. er zijn vast nog wel mensen die hier onderdelen van hebben..
Misschien een goed idee om dit ook in de "gevraagd" sectie te plaatsen?.. er zijn vast nog wel mensen die hier onderdelen van hebben..
jaimy 16 mrt 2009 #3 swashplate heb ik gevonden . verder zoek ik nu nog websites waar ik me kan oriënteren. wil namelijk met de tijd mijn eco 8 een beetje op pimpen. dus een beetje carbon hier en een beet je alu daar etc etc. mvg jaimy
swashplate heb ik gevonden . verder zoek ik nu nog websites waar ik me kan oriënteren. wil namelijk met de tijd mijn eco 8 een beetje op pimpen. dus een beetje carbon hier en een beet je alu daar etc etc. mvg jaimy
Rhelie Forum veteraan 16 mrt 2009 #4 Probeer het eens bij Quartel ! die verkoopt nog steeds Eco helikopters.
Dirk Luchtmeijer 16 mrt 2009 #5 en wat pimpen betreft kun je HIER ook eens even neuzen... wel aan de prijs maar ja... daar staat Ikarus wel om bekent
en wat pimpen betreft kun je HIER ook eens even neuzen... wel aan de prijs maar ja... daar staat Ikarus wel om bekent