eco8 gevonden nu beslissen

Even raad gevraagd. Na 1 jaar piccolo wil iets groter
Ik heb een mooie uitebouwde eco 8 zien staan met brushless van hacker en B40 regelaar. en FF9.
geharde assen
carbon frame
alu motorsteun
vrijloop etc
800 Euro
van iemand die ermee stopt. Maar als ik alles nieuwkoop maar zonder topmateriaal & opties kom ik toch een dikke 200 euro goedkoper .

mijn nieuw setup
Zender MX-12 150
gyro robbe 400 66
servo's 48
heck serv 0.07s hebik
regelaar brushed hebik
motor 19t><12T hebik
7cells hebik
eco 8 165

totoaal 429 Euro
of 514 voor een LOGO 10
Dan zit ik nog ruim onder de 600 euro vraag prijs. Met degelijk materiaal.
vinden jullie het kunnen om met een uitgebouwde heli verder te leren vliegen of beter eentje braaf out of de box, die op termijn ook veel upgrades nodig zal hebben.

Tommy

Een borsteloze motor op een heli is eigenlijk wel een must, wil je er een beetje langer plezier van hebben. FF9 is ook een hele goede zender. Neem ook een fatsoenlijke heading hold gyro zoals een GY-240

Verder kan je op de site www.helifun.info veel eco 8 informatie vinden. Er zijn namelijk wel wat dingetjes wat je het beste meteen kan upgraden aan een eco.

Een logo 10 is uit de doos meteen goed. helaas moeten er wel (flink) wat duurdere spullen in. (Zwaardere accu's, motor, servo's etc). En die is eigenlijk helemaal niet goed te vliegen zonder brushless.

Als je een nieuwe eco 8 moet gaan upgraden zoals je deze omschrijft zul je heel wat meer kwijt zijn. De eco vliegt standaard prima, maar al snel zul je aan upgrades beginnen. Probeer hem over te nemen zou ik zeggen.
Ik heb laatst nog even met een eco 8 gevlogen die helemaal was geupgrade en ik vond hem prima vliegen !

Back