Ecspeed 60A sensored esc

• Topicstarter Topicstarter Bronco
  • Startdatum Startdatum
B

Bronco

Guest
Heeft iemand deze al gezien en eventueel ervaringen ermee ?

EC POWER HOBBIES CITY, RC Radio Control Accessories Lipo Charger ESC Online Shopping Forum

Het betreft een brushless sensored/sensorless ESC van 60A met een brushles motor (5.5 - 8.5 - 11.5) incl. gratis verzending.

Wou niet inpikken op het EzRun-draadje, dus daarom maar even apart gezet.

1.png

Laatst bewerkt door een moderator:
hoi ik kwam vorige week ook deze site tegen,.. maar ik had `m net dus wel in `t draadje v/d ezrun geplaatst omdat ze deze daar ook verkopen....

persoonlijk nog geen ervaringen mee, maar ziet er allemaal mooi uit..

Lijkt inderdaad (net als hobbywings) een interessante deal..

Ik ben benieuwd naar ervaringen, of heeft nog niemand hem besteld? (ik ga niet alles testen hé ;) )

Heb nu een Xerun 120A gekocht. Zeer tevreden over. Ook sensored en 120A. Mijn programmeer kaartje van m'n Ezrun 60A werkt hier ook op. Hij is wel iets groter en heb de ventilator vooraan de ESC moeten plaatsen (niet genoeg ruimte onder m'n B4 kap)

ik had het eigenlijk vooral over de ecspeed esc en niet de hobbywing ;)

die xerun's zijn ook niet echt "budget"-esc's, he?

Heb nu een Xerun 120A gekocht. Zeer tevreden over. Ook sensored en 120A. Mijn programmeer kaartje van m'n Ezrun 60A werkt hier ook op. Hij is wel iets groter en heb de ventilator vooraan de ESC moeten plaatsen (niet genoeg ruimte onder m'n B4 kap)

die EC regelaar is gewoon een bruikbare regelaar, zeker voor het geld. Bij ons heb ik er al een paar rond zien rijden zonder problemen, en ik heb er met 1tje gereden en hij regelt best netjes.

ik rijd al enkele maanden met deze regelaar en de bijhorende 5.5t motor in een ta-05.
tot nu toe ben ik er heel tevreden over. m'n tamiya gaat als een speer hiermee. Over de duurzaamheid kan ik nog niet zoveel zeggen, maar ik heb er nog geen problemen mee gehad

Harry,

De Xerun's zijn inderdaad iets duurder. Ik wilde een alternatief aanrijken.
De ECspeed is wel met motor maar die had ik niet nodig.

Een Xerun komt op ongever 90-95€ (zonder motor) en de ECspeed komt op ongeveer 85€ (met motor).

Het is maar hoe je het bekijkt, voor mij gaf vooral de 120A de doorslag.

De ECspeed zal zeker een goede keuze zijn.

Back