Eddie bello en zijn porsche 964 carrera turbo brandstof test op dyno

Eddie bello test een nieuw brandstof mix met ethanol en met 114 octaan race benzine turbodruk is 10 psi 0.6 bar.

Laatst bewerkt door een moderator:

en vroom, komt de r32 voorbij ;)

het heeft toch geen zin, dergelijke krukas pk's krijg je nooit zonder enorm verlies op de straat vrees ik.

het heeft toch geen zin, dergelijke krukas pk's krijg je nooit zonder enorm verlies op de straat vrees ik.

Die pk en koppel heeft die nodig voor dragracen en voor staande mijl evenementen en
Hier is een oudere dyno video van hem in video heeft hij een max vermogen 1229 whp 1229 wiel horsepower en met de juiste banden kan hij het vermogen wel kwijt
Hij heeft 226.8 mph(364 km/h) gehaald in een staande mijl en 9 seconden op de 402 meter dragstrip
Texas staande mile
9 second 1/4 mijl run
Hier een 10 seconden 1/4 mile run

Hier is een oudere dyno video van hem in video heeft hij een max vermogen 1229 whp 1229 wiel horsepower en met de juiste banden kan hij het vermogen wel kwijt
Hij heeft 226.8 mph(364 km/h) gehaald in een staande mijl en 9 seconden op de 402 meter dragstrip

En dan denk ik, hetzelfd vermogen bij een vliegerke... gaat harder hoor ;) heb je veel meer aan :p

ik weet dat er ook een aantal supra rijden met nog meer vermogen is op youtube wel te vinden. rond de 1500 pk... net 8 sec op de quarter mile...

ook een dodge viper die onder de 8sec zit op de quarter mile.

zit nu op telefoon dus kan youtube niet op.

ik weet dat er ook een aantal supra rijden met nog meer vermogen is op youtube wel te vinden. rond de 1500 pk... net 8 sec op de quarter mile...

ook een dodge viper die onder de 8sec zit op de quarter mile.

zit nu op telefoon dus kan youtube niet op.

Maar dat soort auto's zijn echte straatauto's meer.

Back