EDF- Gws A-10 van borstelloos voorzien ?

Waar kun je in de buurt van Utrecht zo'n mooie A10 kopen van GWS? Als ik met de minimag kan lezen en schrijven wordt dat m'n volgende. Ik heb een 3s lipo 1500 mAh pakket.

oh, ook dit topic maar ff bookmarken, ik ben groot fan van A10 vliegtuig. :D

(en ik ben van plan om em dan ook maar te voorzien van een stel flinke motoren, en een extra grote accu voor nog langere vliegtijd :D)

en dan natuurlijk wat extra functies (heeft ie standaard al retracts?)

afwerpbare dummy bommen?

smoke generator, motortje en geluidsmodule combineren voor die machinegun voorop :D

Alexander zei:
oh, ook dit topic maar even bookmarken, ik ben groot fan van A10 vliegtuig. :D

(en ik ben van plan om em dan ook maar te voorzien van een stel flinke motoren, en een extra grote accu voor nog langere vliegtijd :D)

en dan natuurlijk wat extra functies (heeft ie standaard al retracts?)

afwerpbare dummy bommen?

smoke generator, motortje en geluidsmodule combineren voor die machinegun voorop :D

dream on…
we hebben 't hier over een schuimpje; ik zou 'm maar zo licht mogelijk houden om 'm nog leuk te laten vliegen en zo lang mogelijk heel te houden

Ik heb eindelijk 2 weken geleden me maiden gemaakt met de A 10
En ik heb super zitten genieten van me werk omdat hij nu zo licht is dat ik met 1/4 gas in de lucht kon blijven en display flyby's kon maken.
En op 1/4 gas klinkt hij ook net echt :P
En ik vond ,m zo makkelijk vliegen dat ik zelf in de maiden de durf had om een looping te maken en een barrolrol.
Vliegtijd [met uiteindelijk een 3s 1250ma lipo] 14 minuten !
En die had ik langer kunnen maken als ik niet was gaan stunten en 2 take offs en landingen had gemaakt.
Ik was ook zeer aangenaam verrast over de extreem lage stall snelheid tijdens de landing[en].
Ik denk zelfs dat ik met dit ding indoor kan vliegen :D :!:

nog een vraagje, een vriend van me zegt dat het heel erg moeilijk is om met een edf vliegtuig te leren vliegen, dat je beter kan beginnen met een hoogdekker kist met conventionele prop en alles (trainer kist of zo, cessna achtig iets) maar dat spreekt mij helemaal niet aan eigenlijk.

wat vinden jullie, moet ik beginnen met een conventionele prop vliegtuigje, shockflyertje of zo, of kan ik ook gewoon leren vliegen met een edf (en wel de a-10) ik kan al redelijk vliegen met mn andere electro toestelletje, maar dat gaat waarschijnlijk een stk langzamer dan een edf vliegtuig.

Ach, waarom niet gewoon beginnen met een 747, Vraag Richard Branderhorst eens of je niet eens mag vliegen met zijn jet waar hij nu 10.000 kilometer van huis is. Die jet vliegt ook heel gemakkelijk........................................................

Geloof die vriend van jou nu maar gerust en begin als je serieus bent met een echt goede trainer. Hiervoor zijn diverse opties die je kan nemen. Brandstof, dan neem je een calmato als hoogdekker, maar ook de laagdekker voldoet goed als trainer. Wil je electro, dan zijn er enkele schuim-modellen van Multiplex die perfect zijn om mee te beginnen.

Mijne Heren, even snel tussendoor.

Gisteren wat stromen gemeten met speed 280 blokjes, die ik nog had liggen tussen de oude spulletjes.

2 speed 280 "6volt" van simprop. op de 55 mm ducted fannetjes. op 3s lipo trekken ze samen slechts 6.5 amp. Dit is wellicht minder dan wat jullie erdoorheen jagen met een speed 300? Of niet?

Graag wat vergelijkingspunten.

Mijn dank.

Back