F
Fallen
Guest
Hallo,
Eerste effe voorstellen,
Ik ben Koen, ik ben vliegtuigtechnieker van beroep en ben sinds kort weer terug bezig met modelbouw (was toch weer enkele jaren geleden...)
Voorlopig nog niet gevlogen want ben alles nog een beetje vanonder het stof aan het halen :grin:.
Ik heb een gemodifieërde Twinstar overgekocht van een collega om er terug een beetje in te komen.
We zijn alletwee ook bezig met een winterprojectje, hebben elk een Mirage 2000 van Graupner(Flyfly) gekocht.
Nu zijn we nog wat aan het rondkijken voor de setup.
De meegeleverde EDF gaan we niet gebruiken, vermits we daar nog niet veel goed van gehoord hebben, en vermits je da spel daar moet inkleven heb je daar later best geen spijt van.
Na een beetje vergelijken tussen de setup van JePe, Wemotec en HET-RC,
zijn wij op de Setup van HET uitgekomen:
Motor: Typhoon Brushless motor 600-23 600W - 2000kv
EDF: 9305 fan unit
ECS: HET-75 ESC
op de site van HET wordt deze setup samengezet en dat zou voor ons komen op 122€ per persoon (geleverd aan huis)
Bij die motor staat wel niet bij hoeveel cellen aangeraden is, maar wij hadden gedacht aan 5cellen.
Dus nu zou den wij graag jullie gedacht hierover eens hebben :smile:
Motor zwaar genoeg? gepaste kv voor de EDF? kwaliteit van HET....
Groeten
Koen
edit: kan ook een 100A controller kopen van sky-wing
iemand hier ervaring mee?
Eerste effe voorstellen,
Ik ben Koen, ik ben vliegtuigtechnieker van beroep en ben sinds kort weer terug bezig met modelbouw (was toch weer enkele jaren geleden...)
Voorlopig nog niet gevlogen want ben alles nog een beetje vanonder het stof aan het halen :grin:.
Ik heb een gemodifieërde Twinstar overgekocht van een collega om er terug een beetje in te komen.
We zijn alletwee ook bezig met een winterprojectje, hebben elk een Mirage 2000 van Graupner(Flyfly) gekocht.
Nu zijn we nog wat aan het rondkijken voor de setup.
De meegeleverde EDF gaan we niet gebruiken, vermits we daar nog niet veel goed van gehoord hebben, en vermits je da spel daar moet inkleven heb je daar later best geen spijt van.
Na een beetje vergelijken tussen de setup van JePe, Wemotec en HET-RC,
zijn wij op de Setup van HET uitgekomen:
Motor: Typhoon Brushless motor 600-23 600W - 2000kv
EDF: 9305 fan unit
ECS: HET-75 ESC
op de site van HET wordt deze setup samengezet en dat zou voor ons komen op 122€ per persoon (geleverd aan huis)
Bij die motor staat wel niet bij hoeveel cellen aangeraden is, maar wij hadden gedacht aan 5cellen.
Dus nu zou den wij graag jullie gedacht hierover eens hebben :smile:
Motor zwaar genoeg? gepaste kv voor de EDF? kwaliteit van HET....
Groeten
Koen
edit: kan ook een 100A controller kopen van sky-wing
iemand hier ervaring mee?