een beginner met vragen

• Topicstarter Topicstarter jgcw
  • Startdatum Startdatum
J

jgcw

Guest
hoi iedereen!

ik heb een E-Sky Honey Bee CP2 besteld en ben geheel nieuw met dit.
heb zeker al 5 jaar ervaring met model auto's en vondt dat een beetje saai worden ik wou de lucht eens in :D

nu zijn mijn vragen:"
heb ik een goede heli gekozen (de man van 4rc rade mij deze aan)
wat moet ik doen als ik de heli heb en dan bedoel ik kwa controlere enzo...
ik heb al wel wat vlieg uurtjes op een simulator erop zitten maar dat lijkt mij nie hetzelfde als het echt werk..
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen krijg hem vandaag of morgen binnen!

MVG jeffrey

ok heb de heli binen en heb geprobeert hem de lucht in tekrijgen maar het lukt me nie :(
hij schaatst een beetje over de grond meer doet ie nie...

zou iemand me kunnen helpen?

MVG jeffrey

help probleem sorry voor de dubbele post maar probeerde dus tevliegen met mn heli en hij crashde nie cht maar sloeg schuin en nu is het zo als ik gas geef draait die as sneller als mn main propellers lijkt als of die geen grip meer heeft wat kan dat zijn en hoe kan ik dat verhelpen HELP ME AUB

MVG jeffrey

Helievliegen is moeilijk, op de sim leer je veel maar het is niet echt.
Ik ben ook beginnend helievlieger en heb met me df04# een hoop vlieguurtjes(maanden) erop zitten en nog steeds niet alles onder de knie, er is op dit forum een hoop te lezen over dit onderwerp.
Kijk gerust eens rond wat voor krachten er komen kijken bij het helievliegen.
SUCCES

even zoeken op dit forum in het micro heli deel op bv "beginner" en/of "honeybee" of "dragonfly" levert voor avonden leesplezier.

ik had alles weer goed en crashde weer :) toch iets aparts dat vliegen...
nu moet ik wat dingen gaan vervangen.
ik heb al veel rondgekeken hier op de forums maar nu is mn vraag passen super skids op mn honey bee cp en wat zit er alleemaal bij die super skids?

en welke online shop is het beste en goedkoopste voor onderdelen ik heb hier echt al veel rond gezocht voor upgrades enzo maar kan er weinig over vinden ik denk nu zoiets van het is kapot laat ik het dan maar meteen vervangen voor iets goeds...:D

alvast bedankt
MVG jeffrey

Back