een beginners vraagje en misschien ook een domme

• Topicstarter Topicstarter davy ds
  • Startdatum Startdatum
D

davy ds

Guest
beste,

ik heb hier wat aardige uurtjes bezig geweest met het lezen in het forum.

ik zelf ben net beginnen met een coaxiale heli te leren besturen(lukt al aardig)

en deze heli heeft natuurlijk een lipo batterij nodig om te kunnen vliegen

de lipo die ik hier voor gebruik is een 2 cel

ik ben me wel wat bekend met de gevaren van een lipo en ik weet ook dat ik deze moet balanceren
in het paket van de heli zat een lader bij.
op de lader zelf staat lader en in het boekje staat lader/balancer

met deze post word ook een linkje bijgezonden zo dat de mensen die er iets van weten mij verder kunnen helpen

J Perkins Distribution

groeten davy

Wat is het probleem dan? :p

het probleem kan zijn dat er sommige merken er op zetten dat ze de lipo balanceren maar dar het eigelijk een gewone lader is

ik wil gewoon met zekerheid weten of ik nog een aparte balancer moet aanschaffen of niet

daarom voor ik misschien zotte kosten doe dat ik het aan mensen vraag die er meer van snappen dan ik er van snap

Zonder vraag kunnen we je hier ook niet echt helpen, maar ik zal een gok doen:
Je vraag is of de lader ook balanceert?
Antwoord: Het is een lader/balancer en als je je accu in het witte 'gat' aan de zijkant van der lader doet, wordt hij waarschijnlijk gebalanceerd.

Zonder vraag kunnen we je hier ook niet echt helpen, maar ik zal een gok doen:
Je vraag is of de lader ook balanceert?
Antwoord: Het is een lader/balancer en als je je accu in het witte 'gat' aan de zijkant van der lader doet, wordt hij waarschijnlijk gebalanceerd.
ow ja sorry geen vraag gesteld:newbie: foutje van me
ja je hebt goed gegokt dus je denkt dat ik waarschijnlijk goed zit met deze lader en dat hij ook mijn lipo balanceerd

Met deze laders word automatisch gebalanceerd geladen.

Je kan de lipo alleen maar via de balancerkabel laden.

Mvg Johan

Back