Een carbon vliegtuig bouwen

WillydeWoofer

Forum veteraan
Ik wil een carbon vliegtuig na gaan bouwen. Kan iemand mij laten zien hoe je dat moet doen? Ik heb al het een en ander gelezen.

Struin eens flink door het DLG forum. Daar staat veel info

Dank je, daar was ik zelf niet op gekomen. Wel kocht ik eerder een boek bij een carbonwinkel in Gouda. Maar het kwartje is bij mij nog niet gevallen. Op den duur zal het best lukken. Verder heb ik een vriend die zelf surfplanken kan bouwen en een vliegfriend die leraar handvaardigheid en techniek is.

Ik wil eigenlijk andersom werken. Mallen maken van een bestaand vliegtuig. En van deze mallen weer een vliegtuig maken. Zo maakte een vriend zijn surfplanken.
Er staan zeker goede tips in de link over wakkerman. o.a. over de oven.

Het was niet in Gouda zelf, maar bij Poly Service in Nieuwerkerk aan den Ijssel. Men kwam zeer deskundig over.

gr.

Wil

Daar haal ik ook wel spul als ik het snel wil hebben.
Maar de dunste koolstof bij hen is 160 gram. Voor mooie dunne koolstof weefsels moet je ergens anders zijn zoals Carbonwinkel, R&G of EMC-Vega.

Rick

Daar haal ik ook wel spul als ik het snel wil hebben.
Maar de dunste koolstof bij hen is 160 gram. Voor mooie dunne koolstof weefsels moet je ergens anders zijn zoals Carbonwinkel, R&G of EMC-Vega.

Rick
Bij de carbonwinkel ben ik al eens geweest. Men weet er veel van en heeft veel mooie spullen.

Back