een compleet vliegtuig voor 100euro

• Topicstarter Topicstarter sjaakie
  • Startdatum Startdatum
S

sjaakie

Guest
heey mensen ik ben pas begonnen met modelvliegen heb wat startmoddellen gehad de 1ste was x-twin was wel leuk maar ging me niet snel genoeg en met een beetje wind ging hij agteruit in plaats van vooruit maar nu ben ik op zoek naar een nieuw vliegtuigje het moet max 100euro kosten met alles erbij afstandbediening, accu enz het hoef geen profi te zijn en al zekker geen 4 kanaals het liefs 2 of 3 kanaals nog een beginners kist die tegen een stootje kan weet je er een waar alles bij zit ommeteen te vliegen zet het dan hier onder met plaatjes en uitleg van voor of nadelen gr sjaakie

Toe maar, ook gelijk plaatjes erbij!

De enige die ik ken is iets duurder (€115,-) en ziet er als volgt uit:

DSC00147.JPG

http://www.rchobby-online.nl/nl/dept_45.html

Ik vlieg zelf oa met deze:

Jamara Angel XL
angelxl_bild02.jpg

Heb hem in diverse webshops al gezien voor rond de 95 euro(compleet met zender etc etc)

Een beginner heeft hem zeer zeker SNEL onder de knie :D

Vlieg alleen niet met te harde wind, anders ga je "vliegeren" .
Met weinig wind vliegt ie echt uit de kunst.

Filmpje :
http://www.parkflieger.info/video/angelxl.wmv

P.s. uit de hand werpen met vol gas werkt het beste

@Gammapooka,

Die "€ 95.--" Angel XL's zijn (meestal) de 2 kanaals versie .... alleen gas en richting ... de 3 kanaals versie heeft ook nog een servo op het hoogteroer ....

Theoretisch is dat 3e kanaal bij te bouwen, in de Angel zelf niet zo'n probleem (je moet wel chinese vingertjes hebben ...) ontvangertje is ook al reeds 4 kanaals ... dat wijst allemaal voor zichzelf .... maar de zender, moet je ook een schakelaar of regelknopje/schuifje "inprutsen" ... en dat wijst zichzelf beslist niet ...

ja leuk ding hoor maar is niet helemaal wat ik zoek ik zoek meer rare modellen

Robbe bandit is leuk.

Heeft 4 kanaals 35 mHz zendertje.
Elektrozwevertje met soort angel vleugeltje.

Je kan natuurlijk ook naar een 2e hands beginnerstoestel kijken, via het te-koop topic, marktplaats, o.i.d. Dan heb je meer keuze uit diverse (nieuw) duurdere toestellen. Lijkt een inkoppertje :wink: , maar hier wordt alleen over nieuwe toestellen gesproken en dan is een budget van € 100 incl. besturing een beetje krap :cry:

ja ik snap het wel maar op ebay enz heb ik soms het idee dat de meeste verkopers niet te vertrouwen zijn

heb ik al voor gekeken maar ik vindt dat maar niks met die bommen en dat parashutje

Die VLIEGENDE VOGEL op aerotoys ziet er wel èrreg leuk uit ....

had er al van gehoord maar is het eerste filmpje dat ik ervan zie .... vliegt nog redelijk zo te zien ...

Back