een dagje op de camping

Discussie in 'Schipperscafé' gestart door raf, 1 aug 2022.

  1. raf

    raf Forum veteraan

    Lid geworden:
    27 aug 2003
    Berichten:
    14.828
    Locatie:
    As,België
    Zoals elk jaar stonden we weer een dag op de camping "Wilhelm tell "in oudsbergen
    Enorm veel bezoekers gehad en wie het wilde proberen kon eens varen en of rijden
    door het enorme succes konden de 8 laders het niet bij houden met laden
    maar foto's zeggen meer dan text
    WhatsApp Image 2022-07-31 at 7.26.04 PM.jpeg WhatsApp Image 2022-07-31 at 7.26.05 PM (1).jpeg WhatsApp Image 2022-07-31 at 7.26.05 PM.jpeg WhatsApp Image 2022-07-31 at 7.26.06 PM (1).jpeg WhatsApp Image 2022-07-31 at 7.26.06 PM (2).jpeg WhatsApp Image 2022-07-31 at 7.26.06 PM.jpeg WhatsApp Image 2022-07-31 at 7.26.07 PM (1).jpeg WhatsApp Image 2022-07-31 at 7.26.07 PM (2).jpeg WhatsApp Image 2022-07-31 at 7.26.07 PM (3).jpeg WhatsApp Image 2022-07-31 at 7.26.07 PM.jpeg

    Veel gelukkige gezichtjes en de ouders hadden een uurtje rust
    Normaal waren we met meer leden aanwezig maar wegens corona en verlof zijn er een deel geweest die moesten afhaken
    aan de zieken dat ze hopelijk snel beter zijn en aan die op verlof zijn amuseer jullie

    gr raf
     
    TIMBERWOLF, Herby63, Bert V en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. raf

    raf Forum veteraan

    Lid geworden:
    27 aug 2003
    Berichten:
    14.828
    Locatie:
    As,België
    gisteren fijne dag geweest
    maar we hebben gemerkt dat de kinderen meer verniel zuchtig waren dan de jaren voor heen
    van pascal zijn unimogje (welke voor de kinderen dient om mee te rijden)hebben ze gewoonweg 4 barsten in de ruit gereden
    ook de ouders zelf lijken geen neen te verstaan

    meneer mijn zoon wil met die schildpad varen
    nee gaat niet gebeuren alleen wat er in het basin ligt
    ja maar meneer hij doet die niet kapot hoor
    nee weet ik want hij gaat er niet mee varen ook niet
    man dan moet je die snotaap zijn bakkes zien en die moeder haar gezicht trekt ook alle kanten op omdat er iemand nee tegen hun zegt
    ik dan zo madam dat uw zoon zo doet ligt aan zijn opvoeding en die komt van u .als die thuis iets kapot doet loop je de dag er na naar de winkel om nieuw te kopen
    als die later groter is en een meisje zegt nee dat wil ik niet dan gaat die toch zijn zin door drijven want JIJ hebt hem nooit geleerd dat neen ook effectief neen is .
    ze ging kwaad weg maar ik zag haar er toch over na denken en het zoontje bleef beteuterd staan en is dan toch maar gaan varen met een visje
    alle twee hun lesje geleerd op nog geen 5 minuten tijd
    blijk dat niet alles met geld te koop is
    voor de rest was er enorm interesse in zowel rijdend als varend materiaal wat er uitgestald stond

    gr raf
     
    speedy bob vindt dit leuk.
  3. k-k

    k-k Vriend van modelbouwforum.nl Forum veteraan

    Lid geworden:
    12 jul 2012
    Berichten:
    13.106
    Locatie:
    Oostvoorne
    Sommige ouders verstrekken alleen maar voeding Raf. Opvoeden mogen anderen doen. Inmiddels zijn de kleinkinderen zo groot dat ze een baan hebben. Als we vroeger neen verkochten legden we uit waarom het neen was. En ze moesten hele goede argumenten hebben om ons van mening te doen veranderen. Later hoorden we dat ze streng opgevoed waren, maar wel eerlijk.
    Heeft wel energie gekost, maar was ook een leuke tijd. Gr. Klaas.
     
  4. Broeckx Ronny

    Broeckx Ronny

    Lid geworden:
    28 sep 2008
    Berichten:
    874
    Locatie:
    Hulshout Belgie
    Hey Raf , ja maar , als jullie neen zeggen moeten wij er op passen , heb ik ook al gehoord van ouders !!!!.
    Het lijkt wel of ouders hun kinderen niet meer willen opvoeden .
    Tijdens de schooluren moeten de leraars dat maar doen , en buiten de schooluren de verenigingen .
    Zo werkt het inderdaad niet .
    Vele ouders zien de vereniging als een soort van opvang , terwijl eigenlijk de interesse voor de vereniging vanuit het kind moet komen .
    Op die manier zien vele verenigingen vele nieuwe leden komen en na een korte tijd weer terug vertrekken .
    Maar al goed dat het modelbouwvirus een hardnekkig beestje is waartegen geen vaccin bestaat en steeds terugkomt .
    Zo blijven we nog leden krijgen in de toekomst .
    Groetjes
    Ronny
     
  5. raf

    raf Forum veteraan

    Lid geworden:
    27 aug 2003
    Berichten:
    14.828
    Locatie:
    As,België
    hahah ja ronny zo kun je het beschrijven .
    Kan ik mijn zoontje/dochtertje eventjes hier laten ????
    Dat kan maar wat verwacht je dat wij er op gaan passen ???
    heu heu ja .
    echt niet wij zijn geen naschoolse opvang en zeker geen babysitters

    en dan gewoon denken "mee pakken die handel je hebt ze ge willen moet je er maar voor zorgen ook"
    en dat komen en gaan ja kennen we ook
    ze krijgen een bepaalde ouderdom met andere interesses en jaren nadien komen ze terug "eventueel van ellende" om thuis eens buiten te zijn

    gr raf
     
  6. Rhelie

    Rhelie Forum veteraan

    Lid geworden:
    16 sep 2004
    Berichten:
    11.838
    Locatie:
    Nootdorp
    Vroeger hadden we maatschappijleer, daar leerde je dingen als beleefdheid, voeten vegen simpele dingen. Respect voor ouderen is gewoon verdwenen.
     
  7. raf

    raf Forum veteraan

    Lid geworden:
    27 aug 2003
    Berichten:
    14.828
    Locatie:
    As,België
    Het is niet de verantwoordelijkheid van de school om kinderen dit bij te brengen dit hoort bij het ouderschap.
    tegenwoordig brengen ze kinderen in de opvang die kakken en pissen waar ze rond lopen
    een ongelukje kan gebeuren daar hebben die juffen ook geen probleem mee maar een paar keer per dag elke dag

    gr raf
     
    AHoogendijk vindt dit leuk.
  8. Marc w

    Marc w

    Lid geworden:
    10 feb 2013
    Berichten:
    3.281
    Locatie:
    Turnhout belgie
    ach, heb jij nog een beetje geluk gehad, afgelopen stadsparkfeesten bij ons 2 van 3 pistoolzenders zo goed als naar de schroothoop. Heb nooit geweten dat je die dingen stuk kon krijgen op deze manier, stuurwiel gewoon door de aanslag gedraaid. En dat merk je dan als de volgende in de rij zegt " meneer hij draait niet meer"
    Ben nu enkel metalen exemplaren aan het maken, kinderproof hopelijk :)
     
  9. raf

    raf Forum veteraan

    Lid geworden:
    27 aug 2003
    Berichten:
    14.828
    Locatie:
    As,België
    Marc ik ken het wel hoor
    de sticks zover naar voor geduwd dat ze krom waren
    bij een andere zender waren ze uit de houder ge wrongen
    vervangen door stalen nagels zo van die blauw/zwarte
    dat krijgen ze niet meer kapot
    wel da hadde gedacht gewoon krom gebogen na een dag

    gr raf
     
  10. Marc w

    Marc w

    Lid geworden:
    10 feb 2013
    Berichten:
    3.281
    Locatie:
    Turnhout belgie
    Ik vermoed dat de jeugd van tegenwoordig veel te veel krachtvoer binnen krijgt , ze kennen hun eigen krachten niet meer...
     

Deel Deze Pagina