EricW 31 dec 2009 #1 Vanaf hier aan alle RC heli piloten, Een hele fijne jaarwisseling vanavond en een gezond 2010 toegewenst met zeer veel mooie vliegdagen. Proost :celebrate:
Vanaf hier aan alle RC heli piloten, Een hele fijne jaarwisseling vanavond en een gezond 2010 toegewenst met zeer veel mooie vliegdagen. Proost :celebrate:
crazykuki 31 dec 2009 #2 De beste wensen voor iedereen, een happy gyro- 2010, veel yaw en roll plezier. Geef maar throttle on the bottle en hover vrolijk allemaal de nacht in
De beste wensen voor iedereen, een happy gyro- 2010, veel yaw en roll plezier. Geef maar throttle on the bottle en hover vrolijk allemaal de nacht in
jhrrekers 31 dec 2009 #3 Daar sluit ik me bij aan. Iedereen een fantastisch 2010 en dat al jullie dromen mogen uitkomen. eel veel vliegplezier, en voorzichtig met vuurwerk. Handje weg is ook vliegen weg Groetjes remon
Daar sluit ik me bij aan. Iedereen een fantastisch 2010 en dat al jullie dromen mogen uitkomen. eel veel vliegplezier, en voorzichtig met vuurwerk. Handje weg is ook vliegen weg Groetjes remon