Een lekker zotte me 163 van ACT

• Topicstarter Topicstarter anthony
  • Startdatum Startdatum
A

anthony

Guest
Ik had nog een een BL480/4D liggen van multiplex en daarvoor zou ik willen een microjet kopen of een funjet, maar om te weten of dat nu een beetje zou vooruit gaan heb ik dus die BL480/4D in combinatie met een 4.7 x 4.7 prop in oude me163 van ACT gestoken, juist om maar eens een idee te hebben, wat ik kan verwachten van deze motor. Ik denk al zeker dat deze me163 extreem hard zal gaan, waarschijnlijk zelfs harder dan een funjet zal kunnen halen met dezelfde motor, maart het is maar voor te experimenteren en ik zal al blij zijn dat men me 163 niet uit elkaar zal spatten in de lucht.

Die ME 163 van ACT heb ik laatst voorzien van een Typhoon 6/13 met een 4.75x4.75 propje aan 3 lipo's en dat ging als de brandweer. Het model was ruim sneller dan mijn Boomerang die het nu doet met een mega 16/15/4 en een 5,2x5,2 prop op 2 lipo's. Verschillende clubleden konden het model niet echt bijhouden. Helaas is het model gecrashed doordat het een lastige starter is Zeer zeker als er niemand is die het aandurft om het model te goien en je het zelf moet doen.

Landen is altijd fun met dat ei Je maakt een perfecte aanvlieghoek laag en strak en dan stuiter zwiep hup karrewiel betch... no problem niets kapot. 8)

Back