ik had onlangs een lipo van 3cel 11.1v 1.5 ah graupner
door één of ander reden zo plat als maar kon had ,nog maar 1.3v
normaal niets meer me aan te vangen .
ik kon hem aan geen kanten meer laden met een lipo lader ultra mat 12 graupner.
wat heb ik gedaan ,ik heb de lader ingesteld op nc mh celen batterij aangelegd zonder
balancer 1.5 ah en laden tot je aan voltage van 12 volt krijgt in je batterij
dit duurt niet lang dus er zeker bij blijven ,dan de batterij afkoppelen en met balancer
normaal proberen laden .in mijn geval kreeg ik er terug meer dan 1.4ah in en de batterij.
dit is de tweede maal dat mij zo iets lukt de vorige batterij was bijna de zelfde maar ééntje
van 1000mah moet wel zeggen je verliest wel iets van z'n vermogen (de batterij) maar is weer perfect bruikbaar .als iemand dergelijke ervaringen heeft of nog betere gedachten
ze zin altijd welkom
door één of ander reden zo plat als maar kon had ,nog maar 1.3v
normaal niets meer me aan te vangen .
ik kon hem aan geen kanten meer laden met een lipo lader ultra mat 12 graupner.
wat heb ik gedaan ,ik heb de lader ingesteld op nc mh celen batterij aangelegd zonder
balancer 1.5 ah en laden tot je aan voltage van 12 volt krijgt in je batterij
dit duurt niet lang dus er zeker bij blijven ,dan de batterij afkoppelen en met balancer
normaal proberen laden .in mijn geval kreeg ik er terug meer dan 1.4ah in en de batterij.
dit is de tweede maal dat mij zo iets lukt de vorige batterij was bijna de zelfde maar ééntje
van 1000mah moet wel zeggen je verliest wel iets van z'n vermogen (de batterij) maar is weer perfect bruikbaar .als iemand dergelijke ervaringen heeft of nog betere gedachten
ze zin altijd welkom