een nieuwe honeybee cp2 gekocht!!!

• Topicstarter Topicstarter stonecoldEddy
  • Startdatum Startdatum
S

stonecoldEddy

Guest
:D [font=Arial, sans-serif][/font]
hallo luitjes! heb sinds een dag of twee een honeybee cp2 gekocht en 2 packs tot nu toe leeggemaakt maar niet met vliegen. Ik vind de heli heel erg onstabiel op de grond en hij gaat meestal met de start naa links. ik heb er een traingsetje onder zitten maar ben tot nu toe nog niet van de grond afgeweest. ik ben bang dat hij meteen omslaat en de mainrotors daarbij kapot gaan en dan is het afgelopen met de fun. hoop we een dezer dagen van de grond te komen maar heb het lef nog niet!!!

Hee, leuk hoor dat je ook zo'n ding hebt.
In iedergeval, er zijn op dit forum veel draadjes over deze helicopter. Dus als je de zoekfunctie gebruikt kan je je hart ophalen. :wink:

Ps: Ga naar een open veld als je het nog niet goed durft, en ga vooral niet meteen te hoog..

Groetjes Linh

Alle rechtsdraaiende heli's willen naar links bij het loskomen. Je kan met de trim het effect eruit trimmen, maar dan wil die in de lucht weer naar rechts ;) Gewoon dat linkse effect leren tegensturen.
De eerste micro die recht omhoog gaat moet ik nog tegenkomen ;)

Groetjes,

Ton.

He hallo.

Ik heb ook sinds 3 dagen zo'n honey bee. Ik heb ondertussen 3 packs leeggevlogen. Mijn ervaring is dat de staartrotor erg gevoelig is, en dat de heli erg gevoelig is voor wind. Een beschut plekje tussen bomen scheelt al een hoop. Ik moet je wel zeggen dat ik 10 jaar geleden ook al eens aan het helivliegen ben geweest, maar met zo'n kleintje is toch iets aparts. Ik weet niet of je zo'n simulatieprogramma hebt, maar dat scheelt al een stuk. Ik Heb de FMS 8.5 kun je gratis downloaden. Ik heb er ook zo'n e-sky setje bijgekocht (losse zender voor op de computer €49,00 bij Quartel)) dan wordt het erg realistisch. Nou veel succes en je hoort nog wel van me.

He hallo

ik heb nu sinds 5 dagen een honeybee cp2 in mijn bezit.
Dit is de eerste keer dat ik een bestuurbare helikopter koop na mijn sky watcher maar die tel ik maar niet mee.
IK heb alleen een probleempje na de eerste crash draaid mijn staart rotor soms wel en soms niet en als hij draaid erg langzaam wat zou dat kunnen zijn motor stuk?
ik heb op het gebied van bestuurbare helikopters geen verstand.
en weet iemand waar of bij wie ik hem kan brengen om af te laten stellen indien nodig? :idea:

Skidz zei:
Alle rechtsdraaiende heli's willen naar links bij het loskomen. Je kan met de trim het effect eruit trimmen, maar dan wil die in de lucht weer naar rechts ;) Gewoon dat linkse effect leren tegensturen.
De eerste micro die recht omhoog gaat moet ik nog tegenkomen ;)

Groetjes,

Ton.

gewoon flink wat gas geven zodat ie met een rukje omhoog komt, vliegt meestal fijner dan heel rustig omhoog(bij mij dan).

ik heb op het gebied van bestuurbare helikopters geen verstand.

niet zo slim :oops:

Is mischien het rubbertje dat het tandwiel en de prop op het asje houden verschoven. Dat rubbertje moet strak tegen de prop zitten.

Back