Een nieuwe on-road electro auto

• Topicstarter Topicstarter Dillon
  • Startdatum Startdatum
D

Dillon

Guest
Hallo, mijn naam is Dillon
en ik zou graag een nieuwe electro auto kopen.
Ik heb nu al een hele tijd een TT-01 en ik zou dus graag wat anders willen.
Wat zouden jullie mij aanraden?

Ik heb al zitten kijken naar bijvoorbeeld:

Tamiya TA-05 ver 2
Tamiya Trf 416
Xray t2 en t3

Ik hoor graag van jullie
Alvast bedankt

een trf is echt een mooie auto maar mijn keuze zou echt een t3 zijn ziet er profesioneler uit en met een 10.5 brushless combo lijkt hij me niet te stoppen

Daar dacht ik ook al aan, maar kan nergens vinden waar je hem in de beurt kan kopen.
In ieder geval wel ergens in hong kong
Maar waar zou ik hem kunnen bestellen dan?

Gebruik eens de zoekfunctie... kom je een SCHAT aan info tegen over zelfde soort topics als deze...

Dat heb ik ook wel gedaan
maar dan kom je bijna uit in het buitenland en dat is het vervelende ervan

een trf is echt een mooie auto maar mijn keuze zou echt een t3 zijn ziet er profesioneler uit en met een 10.5 brushless combo lijkt hij me niet te stoppen

Kom op zeg!

Heb je er ooit al eens 2 naast elkaar zien staan ?

Gezever ?

En als je een wagen gaat halen zou jij hem kiezen vanwege zijn profesioneler uiterlijk ? Laat me niet lachen !!

Maar waarom zou ik geen trf 416 nemen dan?

Niet om dat Melvin het zou zeggen.

Ga eens naar een club. Grote kans zal je eerder de T3 tegenkomen maar geloof mij dat de TRF416 zeker niet onderdoet. Dit ligt vooral aan de onderdelen hun verkrijgbaarheid van Tamiya. Alhoewel deze toch niet slecht is.

Als je eens gaat kijken naar de kampioenschappen, zal Tamiya zeer veel langskomen in het klassement. (EK & WK)

En reed de wereldkampioen nu ook niet met Tamiya Melvin ?

We hebben als is in een eerder topic een discussie gehad. zoek maar es rond

Niet luisteren naar Melvin, die weet niet eens welke auto hij zelf wil hebben.

Het maakt opzich allemaal niet uit, waar ik (persoonlijk) naar kijk is :
- De verkrijgbaarheid van de onderdelen
- De auto zelf
- Rijden er mensen in de omgeving mee ? (Handig voor tips / onderdelen enz)
- Eventuele andere zaken (zoals opties etc)

Tamiya doet het heel goed in de grote races, dus het is zeker geen langzame auto. Dat XRay een leuke clubracer is (omdat deze dus veel gereden wordt op clubs), moge duidelijk zijn.

Kijk wat je zelf mooi vind en waarmee gereden wordt en maak dan je keuze. Qua aanschafprijs doet het niet onder voor elkaar.

de keuze van deze 3 auto's is persoonlijk.
ze zijn alle 3 goed.

alleen de gene die alle 3 heeft kan zegen dit is een goede auto,
terwijl een ander een andere auto goed vind.
dus ik denk dat je zelf de keuze moet maken welke jou aanspreekt.

nou succes met de keuze.

gr Sander.

kan ook kijken bij de club waar je wilt gaan rijden ,wel handig om een model te kiezen waar ze daar ook veel mee rijden .kan je altijd onderdelen lenen,en hoeft de wedstrijd niet altijd gelijk afgelopen te zijn ;)

Ik heb nog even gezocht en ze zeiden dat de xray t3 minder snel slijt dan de tamiya auto.
Want als je de aandrijfassen de hele tijd moet vervangen is ook niet zo'n pretje

Ik heb nog even gezocht en ze zeiden dat de xray t3 minder snel slijt dan de tamiya auto.
Want als je de aandrijfassen de hele tijd moet vervangen is ook niet zo'n pretje

Klopt! Ik heb beide auto´s gereden en ik rij nu met de T3. T3 is vele malen duurzamer, vooral op de plekken die aan slijtage onderhevig zijn. Assen, snaren en vooral de outdrives. In NL zijn de onderdelen voor Xray ook beter te verkrijgen dan voor Tamiya. Al is dat wel iets beter geworden nu Reyne de importeur niet meer is.
Ik heb eventueel wel een T3 voor je. PB maar als je interesse hebt.

Klopt! Ik heb beide auto´s gereden en ik rij nu met de T3. T3 is vele malen duurzamer, vooral op de plekken die aan slijtage onderhevig zijn. Assen, snaren en vooral de outdrives. In NL zijn de onderdelen voor Xray ook beter te verkrijgen dan voor Tamiya. Al is dat wel iets beter geworden nu Reyne de importeur niet meer is.
Ik heb eventueel wel een T3 voor je. PB maar als je interesse hebt.

En met welke motor heb jij gereden of rijdt je nog ?

Dan ga ik denk ik toch voor een t3 omdat hij minder snel last van slijtage heeft. Weet iemand dan zo een goede site voor onderdelen?

En pb is gestuurd

@Olii
Nee, m'n TC6 hoop ik deze maand binnen te krijgen (heeft geen haast ;-)). Is wel al besteld :p

Ik zou voor XRay gaan persoonlijk (het is dat ik Associated fan ben, anders had ik voor Xray gekozen), ook gezien de verkrijgbaarheid van de onderdelen.

Back