een on road bodie op een off road buggy

hallo,

ik heb een tamiya Mad Spirit en vind de bodie niet echt zo mooi.
nou wil ik er graag een on road bodie op zetten. ik weet dat het nog wat passen en meten word
maar ik dacht dat moet vast wel luken
biggrin.gif
, nou was mijn vraag of er nog mensen zijn die nog tip's voor mij hebben? en wat voor bodie er mooi bij zou staan?

ps: sorry als er foutje in staan

Groeten Tommygeweer

In de modelbouw is in feite niks onmogelijk, de vraag is hier gewoon of het wel mooi wordt. Maar dat is jouw keuze. Enne, tips? Ik denk dat je best gewoon eens zelf naar de modelbouwwinkel gaat om daar een paar body's uit te proberen.

PS: Waarom doet je niet gewoonweg de moeite om een spellingschecker te installeren of je tekst eerst in Word te schrijven? Want het is wel allemaal netjes dat je je op voorhand verontschuldigd, maar een beetje extra moeite kan nooit kwaad, toch? :)

bedankt voor de tip zal voortaan eerst even word gebruiken:P. maar ga morgen naar een modelwinkel maar dacht miss weten jullie nog iets leuks;) tips voor model bodie is ook altijd wel kom:D
en als ik wat gevonden heb zou even een pic uploeden om te laten zien of het ook wat is geworden

Groeten Tommygeweer

Zucht... Laat ook maar gewoon zitten die spellingschecker. :roll:

hallo,
ik heb een on-road body op een buggy.
de vorige eigenaar heeft d.m.v. passende schroefjes in de shock towers daar body-posts op gezet.
alleen is mijn kap ni zo mooi...(bmw-porsche mix :confused:)
als je wilt kan ik wel een foto'tje posten ;)

Ja graag elmeesio. ik heb nog een kap van een lambo liggen. mischien of ik dat ook voor elkaar krijg op mijn inferno mp7.5 haha lijkt me wel fun.

tadaaaa

Foto-N84JJFJJ-D.jpg

Foto-XI8PMKBV-D.jpg

Foto-JLEHFCC6-D.jpg

Foto-DIQWC7OX-D.jpg

ja ik weet het de foto's zijn met m'n mobieltje genomen en de kap is echt héél erg lelijk(gespoten met gewone verf((niet mijn fout))

kan lager maar dan raken de wielen de kap als ie erg veert:cool:

zoveel bijsnijden tot je een body over hebt die lijkt op die van een buggy...
Vind het niet mis, maar erg optimaal naar buitenhouden van vuil is het ook niet. Enkel voor de looks ombouwen?

ja als ik ga rijden doe ik dan wel met de normaale kap mischien is het beter om gewoon een voor de buggie te kopen, wel minder leuk;)

Een slash body zou er op moeten passen, alhoewel, hij is wel erg groot die kap

Alles past... Een truggybody gaat gewoon veel te groot zijn en zal dus lelijk zijn. Niet echt aan te raden dus.

(Nog steeds die spellingschecker niet gevonden, nee? Dat ding helpt namelijk ook goed bij het plaatsen van hoofdletters en punten...)

Zet gewoon een mooie buggy kap erop die je zelf hebt gespoten. Kun je zelf de kleur en design bepalen. Sluit veel beter aan en past ook nog een bij het chassis.

ik kan het bijbehorende topic-draadje ff niet vinden, maar in `t topic van de "electro-rally-cup had ik iets gelezen over iemand die een buggy had met de buggykap er gewoon op ter bescherming tegen straatvuil en dergelijke.
maar daarover zat een kap van een rally-auto

dus uiterlijk van een gewone rally wagen, met daaronder een complete buggy

maar zoals gezegd, ik kan `t nu ff niet terug vinden

Back