Een piepklein schaal projectje Bell 47D

Hey iedereen , toch iedereen even laten meekijken .
Ik had op youtube e.d. al af en toe is zitten kijken naar wat kleine ombouws van een MCPX naar een '' scale '' heli ( schaal 1/35 )
Nu in deze regen achtige dagen ook maar eens wat beginnen prutsen en ja na een weekje heb ik ook mijn eerste scale heli , t'is ni groot ma tis er ene he en zijn maiden heeft hij ook al achter de rug ja het vliegt ook .
Ik heb er niet echt een bouwverslag van gemaakt want dan zat er meer tijd in de foto's dan in het model maar hier even toch wat foto's voor en na .
Bekijk het even en wie weet komt het er ooit van dat ik deze wat groter maak ? Eerst nog wel een hughes 500 in 600 size want dit zou deze winter wel moeten starten .
Een afgeleefde mcpx die moet gaan veranderen .
full
Het jasje dat er rond moet komen
full
Dit
full

Laatst bewerkt door een moderator:
Teletijdmachine

En voila de week is al om se ( fotokes genomen )
het resultaat wat het geworden is en hoe hij ook al gevlogen heeft
Sorry voor de mogelijk schokkende beelden het was uiteindelijk oorlog he .
full
full
full
full
full

heel mooi gemaakt! knap hoe je alles zo mooi passend hebt gekregen! chapeau man!

en euh... komen er nog filmpjes?

mvg Xavier

proficiat met het slagen van je minni project.
zelfs de electronica in het grijze jasje gestoken :thumbsup:

mooi machientje is dat geworden, maare: moet die bloederige passagier nu altijd met z'n afgeschoten been in die luchtstroom blijven zitten...???:rolleyes::rolleyes:

Hei ,

Top gedaan man ...
Prachtig gewoon ...
Je moet het toch maar even ZO GOED doen hé ... :rolling:

Ja , het filmpje wil ik ook wel zien ...

Grtz
Ron

Hallo,

Jij doet je naam eer aan, wat een blits helitje is dit. Zo zie je maar dat je zelfs van de kleinste heli een ware schaalheli kunt maken. Super gedaan man.

Ook ik sluit mij aan bij de rest want ben erg benieuwd naar het filmpje natuurlijk.

Grt Han

Tof gedaan, weer eens iets anders hé, van een 1/35 kit een vliegende heli maken..bij ons komen die meestal niet verder dan de hobbytafel om als documentatie te dienen :-)

Een mooi 2013 alvast!

Didier

Hey iedereen alvast bedankt voor de complimentjes , ik probeer een van de dagen een filmpje te plaatsen ( weet nog wel ni hoe da moet ) ma komt goed .
Ik ben juist thuis van mijn laatste vlucht van het jaar se , ( wel me een vliegtuig ) is een beetje traditie in de club waar ik vlieg en was keitof , vliegen tot klok slag zons ondergang . wel veel wind ma geen brokken , jaar dus goed afgesloten en ik wens voor iedereen het zelfde .
En nu ga ik er ff een patat op geven se , grts beste wensen doeiiiiiii 2012 .Blitske

Litho
Onderkant heb ik in dun plastic een plaatje gemaakt waar da batterij met een snel bindertje ( ty - rapje ) vast hangt , morgen of zo zal ik er is een fototje van plaatsen .

Doeiii

Na een beetje prutsen is het gelukt. Filmpje staat op youtube.

Geniet van het kijken en allemaal een gelukkig nieuwjaar.

Groetjes, Blitske

Hallo Blitske,

Leuk filmpje en wat vliegt dit leuk.

Vraag die bij mij opkomt is waarom het motortoerental af en toe in dreigt te zakken. Heeft dit te maken met slechte accu's?

Suc6 met deze leuke schaalheli.

Grt Han

Back