Een schaal getrouwe kap..

• Topicstarter Topicstarter bluearrowxl
  • Startdatum Startdatum
B

bluearrowxl

Guest
Hallo iedereen,

Ik ben al een tijdje opzoek naar een schaal getrouwe kap.. Nu heb ik een leuke gevonden (en een leuke prijs;)) n.l.:

https://shop-rc.causemann.de/Hughes-500-E-Rumpf-fuer-400er-RC-Hubschrauber

Is dit de juiste maat voor mijn heli [zie hier onder]? '

Mijn heli gegevens:

Merk: Robbe
Type: Blue Arrow XL
Hoofdroter diameter: 480 mm
Van hoofdrot. naar staartrot. : 380 mm (zo uit mijn hoofd)

Gegeven van een site:

Blue Arrow XL RTF 2.4 GHZ. 48 cm rotordiameter, lengte 65 cm. Deze helicopter wordt bestuurd over 4 kanalen met de nieuwe 2.4 GHZ technologie.Deze helicopter kan door zijn wat grotere afmetingen en sterke 380 motoren ook met een lichte wind buiten bevlogen worden, indoor staat hij helemaal zijn mannetje dan reageert hij zeer fel.
Verder beschikt deze helicopter over een groot aantal aluminium onderdelen in de aandrijflijn. De voeding bestaat uit een lipo accu van 11.1 volt 1500 mAh. Deze wordt meegeleverd tevens een lader en 4 reserve rotorbladen.

Artnr. S2510 Prijs: 219.-

Iemand enig idée?
Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,
Steven

Dit valt onder het kopje: wie heeft het eerder gedaan:rolleyes:

En die kappen zijn een beetje specifiek vaak, dus ik vermoed dat de kans niet heel groot is dat iemand dit al eens gedaan heeft

Dus kwestie van uitproberen, desnoods de heli een beetje aanpassen om e.e.a. passend te krijgen
Qua lengte zal het in ieder geval wel gaan
Of het ook werkelijk in 1 keer past...

De kappen van causeman zijn volgens mij niet geschikt voor jouw heli.
Want zo te zien heb je een coaxiaal heli.

Zelf heb ik geen ervaring met schaalrompen voor een coaxiaal maar ik denk dat je daar naar op zoek moet gaan.

Suc6 met de jacht.

De kappen van causeman zijn volgens mij niet geschikt voor jouw heli.
Want zo te zien heb je een coaxiaal heli.

Zelf heb ik geen ervaring met schaalrompen voor een coaxiaal maar ik denk dat je daar naar op zoek moet gaan.

Suc6 met de jacht.

Het is idd een coaxiaal.. Maar volgens mij is het enigste verschil met een 'niet-coaxiaal' heli is dat hij een roter er boven zit.. Waar de kap dus niet zit..
Maar het is idd proberen.. Alleen misschien een beetje zonde van 40,- ..
Maar bedankt iedereen voor de reactie's.

Metvriendeljkegroet

Back