Een van de eerste in Nederland de E-sky 900

Het laatste nieuws dat we van TWF Rc hebben mogen ontvangen, is dat de 900 helaas pas in Oktober van dit jaar 2009 gaat komen.
Dat hij gaat komen is een ding wat zeker is zeggen ze.

Hier nog wat foto's ervan.

e-sky1.jpg

e-sky2.jpg

e-sky3.jpg

e-sky4.jpg

Gr
Bobbert

ik zie 'm op de Amerikaanse en Chinese sites nu verschijnen. Betekent dit dat ie er bij ons ook snel aan komt?

Hij staat inmiddels op marktplaats,
al kan ik niet zien of dit een winkel is of niet.

Ik blijf me verbazen of het uiterlijk, vind hem er echt strak uit zien!
Alleen de E-Sky kwaliteit ben ik wat huiverig voor, betaal wat meer en je hebt een CopterX 500.
+ Dat de servo's weer niet rechtstreeks op de swash zitten, allemaal bronnen van speling..?

Groet, Christian

Na het bekijken van het youtube filmpje heb ik alleszins dezelfde indruk als met de vorige Esky producten.
hij hovert niet netjes, zwabbert een beetje, de tail is aan het waggelen......
Dit zijn natuurlijk goedkope producten die altijd wel een afnemer vinden, helaas gaat dit meestal gepaard met ergernis en frustratie.
Het lijkt me beter iets meer Euro's te investeren in degelijker materiaal

Ik heb de filmpjes op youtube ook gezien,
maar deze waren gemaakt met goedkope HC servo's en Telebee gyro.

Denk dat als je er goede electronica op zet dat het dan al beter wordt.

denk je dan echt dat door beter (duurdere) electronica erop te plaatsen dit heli platform erop beter wordt?
Bekijk even het internet......
Alles wat met Esky te maken heeft, heeft betrekking met de vraag om problemen op te lossen.
ik heb nog maar zelden een merk als Esky gekend die zoveel problemen heeft opgeleverd.
Ja, ik heb zelf met verschillende heli's van Esky gevlogen, ik heb dus ervaring, zijnde het wel NEGATIEF

Electronica maakt de heli grotendeels. Ik moet zeggen dat ik ook niet helemaal fan van esky ben, maar de nieuwste modellen zien er een stuk beter uit.

denk je dan echt dat door beter (duurdere) electronica erop te plaatsen dit heli platform erop beter wordt?
Bekijk even het internet......
Alles wat met Esky te maken heeft, heeft betrekking met de vraag om problemen op te lossen.
ik heb nog maar zelden een merk als Esky gekend die zoveel problemen heeft opgeleverd.
Ja, ik heb zelf met verschillende heli's van Esky gevlogen, ik heb dus ervaring, zijnde het wel NEGATIEF

+ 1 wat een bagger, heb diverse keren mensen op de club geholpen met Esky, ik was iedere keer weer blij als het weer aan de grond stond.
Enige voordeel is wel dat alles wat je daarna vliegt wel heel stabiel aanvoelt :)

Toch raar dat als het niet stabief is, het meteen bagger moet zijn,

Ik verkoop al een paar jaartjes E-sky en met zeer veel tevredenheid.
Ik heb dan ook al vele mensen heli leren vliegen met een E-sky.

Niet iedereen heeft een bugget voor een Align of nog duurder.

E-Sky leverd echt hele betaalbare heli's die zeer geschikt zijn om het heli vliegen te leren.

Ik ken vele piloten die dure heli's hebben gekocht en na een jaar nog steeds alleen maar kunnen en durven te hoveren.

(want tja als hij klapt dan kost het me veel zeggen ze dan).

Nou dan leer je het dus nooit volgens mij.

Om even op deze mooie 900 terug te komen waar ik dit draadje over gestart ben,
Die komt nu mondjesmaat eindelijk naar Nederland.

Vanaf Woensdag is hij bij ons leverbaar.

Gr
Bobbert

Wat gaat hij kosten ? Als ik het goed heb is dat een 500-size, zoals de T-Rex500 en consoorten, niet ?

Prijs zal al zeer sterk moeten zijn om te concurreren want er zijn al enkele stevige concurrenten op de markt in die afdeling.

Back