Een vliegtuig per post laten bezorgen.. Soms gaat et mis :(

• Topicstarter Topicstarter DutchRC
  • Startdatum Startdatum
D

DutchRC

Guest
Hallo people!

vorige week had ik via ebay een MPX Solius over genomen.. Altijd spannend natuurlijk hoe dat over komt dan per post!
Meestal gaat dat prima.. Deze keer kwam het vliegtuig helaas in erbarmelijke staat aan :(
Daarna uiteraard kontakt opgenomen met de verkoper.. En hij zond me dit als reactie:

Laatst bewerkt door een moderator:
Dat is echt asociaal,
is er niet achter te komen waar hij woont.
Ik (persoonlijk) was naar hem toe gegaan en alle ruiten uit zijn huis gegooid....

wel naar dat er zulke mensen zijn.

Volgens mij is er altijd wel voorzichtig met de Solius die DutchRC heeft besteld gevlogen:

... by the way. Al geprobeerd met wat hotglue e.e.a. te repareren?

Slim van em inderdaad hè? :D

@Nick: het begin van die movie is Eigelijk wel een aanbeveling voor zo'n Solius zeg! Wat dat ding allemaal overleefd! :O

wel nadien je geld teruggekregen? :)

't filmpje is op zich wel komisch, maar ook wel wrang als je 'm intact had verwacht.... dan had ik die gast ook opgezocht...

groet,
Hoogvlieger

Heren :) Het topic, was net als het filmpje niet meer dan een grapje ;)

Wat denk je van een vliegtuig in Belgie bestellen-kopen, daar weet de besteller ( Groen Licht Schijnt ) niet eens te weten wat een landcode is. Nu ligt het al 5 dagen in een magazijn. Niemand kan er iets aan doen. Stommelingen die zuiderburen.
Eens en dus NOOIT meer.

Laatst bewerkt:
Tja..........aldoende leert men.
Ook ik heb de afgelopen jaren veel bijgeleerd op gebied van spullen bestellen overzee en in het buitenland.
Vr Gr E

Back