Een volgende stap in de heliwereld

Hallo,

Sinds vandaag ben ik lid van dit forum. Ik vlieg geruime tijd met RC vliegtuigen met brandstofmotoren. Sinds een 6 tal weken heb ik een Coaxiale heli aangeschaft HM5#4 Alouette.
Ik kan hier al aardig mee buiten vliegen en merk dat dit toch nog niet het echte heliwerk is.
Ik wil mij voorbereiden op een volgende stap in de heliwereld alleen krijg ik via andere forums zoveel verschillende berichten dat ik ook hier eens wil polsen wat het beste is als volgende stap. Moet ik nu een FP of direct naar een CP heli overstappen.
Als FP heli wordt de HM 004 aanbevolen. Maar ik wil graag ook van jullie advies.

Met vriendelijke groet,

Han van Beek:p:confused:

Je kunt dan rustig meteen doorgaan met een CP heli, neem wel een zo groot mogelijke maar dat is afhankelijk van je budget.

Ik bedoel dus het formaat vanaf een 450 zoals een T-rex.

Je hebt voldoende zenderervaring opgedaan met je vliegtuigen, en de stuurcommando`s van een heli, moet dus geen probleem zijn !

Zoals Rhelie zegt ga zo groot mogelijk.Zelf ben ik begonnen met een T-rex 450,veel geleerd,maar niet gemakkelijk,wel weinig ruimte nodig.Er zijn er die vlug afhaken omdat het daarmee moeilijk vliegen is.Als het kan, probeer te beginnen met een T-rex 600.

Back